Sverre Sand

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Fantastisk lege og person

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre er trygg, kunnskapsrik og en omtenksom person. Han er også morsom, og tar brodden ut av vanskelige situasjoner. Han har fulgt meg gjennom 8 år med opp- og nedturer, og er en person jeg stoler 100% på.

Fantastisk lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Sand fulgte meg opp gjennom to svangerskap. Han fremstår som faglig dyktig, veldig hyggelig og god til å formidle og berolige. Han er en type som innbyr til tillit. Fikk ham anbefalt av en som hadde jobbet med ham på Ullevål.

Fantastisk lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg gruer meg alltid til å gå til gynekologen og har hatt noen dårlige opplevelser med det tidligere. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Dr. Sand! Han tok seg god tid til å prate og forstå og lytte til meg, og jeg følte meg virkelig sett og forstått. Jeg ble så lettet etter timen at jeg begynte å gråte, han var virkelig en sånn empatisk og flink person som jeg følte virkelig gjorde det han kunne for å hjelpe. Til tross for at han er en godt voksen mann, snakket han om sex og underliv på en veldig naturlig måte uten å være dømmende eller for kunstig / vanskelig fagspråk.
Skal anbefale han til alle mine venninner!

En fantastisk lege og person

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Føler meg så ivaretatt, trygg og avslappet hos denne profesjonelle, sympatiske og meget kompetente legen. Han ser pasientene, er kunnskapsrik og aldri nedlatende. Anbefales varmt!

Den beste legen du kan få

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er ekstremt faglig dyktig, har også stor empati, god kommunikasjon og ivaretar deg som pasient på en fantastisk måte. Får meg alltid til å le, og ønske at vi hadde enda mer tid til å skravle. Han ser hele mennesket og ønsker virkelig å hjelpe❤️