Sverre Sand

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Tlf: 22 69 16 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Gir deg følelse av trygghet og at du blir sett

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre ga meg god informasjon, effektiv og smerteløs undersøkelse og god oppfølging. En erfaren gynekolog som svarer godt på spørsmål og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt. Setter utrolig pris på hjelpen jeg fikk. Anbefaler han.

Veldig koselig lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Er veldig fornøyd at jeg fikk Sverre som lege. Forklarer forståelig, lytter, god kommunikasjon og vet hva han gjør og sier. 1000 takk Sverre Sand!

Empatisk og lyttende

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig fornøyd med Sverre Sand. Dette er første gang jeg har vært til en GU undersøkelse utført av fagperson. Ble litt satt ut av at en student skulle bli med på undersøkelsen min, var jo litt nervøs fra før av så hjalp ikke å ha et par ekstra øyne under opplæring. Men det ordnet seg fint.
Jeg fikk svar på mine spørsmål som ble håndtert profesjonelt av Sverre. Følte at her kunne man spørre om alt og ingen spørsmål var "dumme". Følte ,meg ivaretatt, sett og hørt. Anbefaler Sverre på det sterkeste, han tok seg god tid til meg og er et behagelig vesen.

Super gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Her blir man tatt på alvor! Jordnær type, jeg liker når det ikke er noe "dulling", men rett på sak. Veldig dyktig. Han har "oppdaget" ting ingen annen gynekolog har fortalt meg på mine tredve år på jorda. Satser på å fortsette med Sverre når det blir familieforøkelse.

Veldig godt fornøyd.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Etter 35 år som pasient hos hyggelige og flinke Torkel Rud var jeg veldig spent på hans etterfølger. Jeg hadde ikke noe å engste meg for. Sverre Sand fikk jeg god kontakt med, han er veldig flink og hyggelig som Rud.

Beste gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Fikk endelig hjelp etter år med smerter og nå er jeg så å si smerte fri. Godt å ha en lege som forstår

Faglig dyktig, et sant medmenneske. Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er en av de to beste legene jeg har møtt.

Han har lang fartstid ved Ullevål sykehus og bøttevis med erfaring. Sverre Sand fulgte meg opp i hele mitt andre svangerskap. Han bidro til at jeg følte at jeg og barnet mitt ble godt ivaretatt, hørt og sett, noe som igjen bidro til at jeg fikk et mye bedre svangerskap og fødsel enn det jeg opplevde første gang.

Jeg anbefaler han på det sterkeste hvis du strever med fødselsangst eller har andre komplikasjoner i svangerskapet.

Lite heldig.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Ved innledende tlf-samtale hvor problemstilling presenteres insisterer lege ved tilhørende klinikken på at jeg må bestille time, fordi vedkommende kan løse problemet. Blir optimistisk som pasient og gjør det, må vente i 3 mnd.

Lege kommer 50 min for sent til time og kan ikke løse problemet til tross for at ingen ny informasjon fremkommer fra pasient.
Pasient med medisinsk kunnskap presenterte også aktuell medisinsk forskning fra anerkjente tidsskrifter (pubmed). Denne forskningen nekter lege for at eksisterer (!).

Anser forsiktig sagt legen som uttadert.

Anbefales!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig ren og fin klinikk. Jeg er en av de som mange andre er litt nervøs når man skal til gynekologen. Sand tok seg god tid til å snakke før undersøkelsen slik at jeg ble mer trygg. Forkorte godt hva han gjorde under undersøkelsen. Han tok seg også god tid til å forklare hvordan ting fungerte.
Vil abselutt anbefale han til alle, spesielt om du synes det er litt skummel å dra til gynekologen.

Veldig snill og profesjonell.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig snill og profesjonell legen. Veldig ren klinikk og høflige ansatt. Vil gjerne anbefale klinniken!

Meget bra lege.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har vært hos dr. Sand to ganger. Allerede den første gangen fikk jeg er meget godt inntrykk av ham som lege og medmenneske. Dette er en lege som tar seg god tid til deg, er oppriktig og ærlig. Dette er en lege som jeg gladelig anbefaler videre. Den mest omtenksomme legen jeg har hatt. Og som ser hele mennesket og bruker god tid.

Veldig fornøy. Faglig dyktig og menneskelig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Det tok lang tid å få en time, men nå når jeg endelig har fått hjelp er jeg meget fornøyd. Han er ikke bare faglig flink, men har også behandlet meg med mye omtanke og gitt meg gode råd. Med tanke på prosessen vi har gått gjennom for å få barn, har dette vært meget viktig for meg, og jeg kjenner ful tillit til ham. Han følger nøye opp, tar seg tid til å lytte og gir meg råd/ting å tenke på som har vært av mye hjelp under svangerskapet. Kan anbefale ham på de varmeste.

Svært fornøyd!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er veldig dyktig i sitt fag samtidig som han også er god å prate med. Gikk til han under mitt første svangerskap og følte meg god ivaretatt hele veien.

Sverre Sand er en dyktig gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har gått hos han i nesten 4 år og et svangerskap! Fantastisk person og flink faglig ... følt meg alltid ivaretatt og nøye fulgt opp. Anbefales han på det varmeste!

Svært fornøyd

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er en meget dyktig lege. Han er faglig sterk, svarer presist og forståelig på alle tenkelige spørsmål og virker genuint interessert i pasientens beste. Jeg har blitt fulgt opp gjennom to svangerskap og kan intet annet enn å anbefale Dr. Sand på det varmeste. Fine lokaler har han også.

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Sand er imøtekommen, har god tid og er profesjonell. Veldig hygggelig og virker engasjert i jobben. Han har lang erfaring, jeg er trygg på at han kan sitt fag.