Sverre Sand

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Faglig dyktig, et sant medmenneske. Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er en av de to beste legene jeg har møtt.

Han har lang fartstid ved Ullevål sykehus og bøttevis med erfaring. Sverre Sand fulgte meg opp i hele mitt andre svangerskap. Han bidro til at jeg følte at jeg og barnet mitt ble godt ivaretatt, hørt og sett, noe som igjen bidro til at jeg fikk et mye bedre svangerskap og fødsel enn det jeg opplevde første gang.

Jeg anbefaler han på det sterkeste hvis du strever med fødselsangst eller har andre komplikasjoner i svangerskapet.

Lite heldig.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Ved innledende tlf-samtale hvor problemstilling presenteres insisterer lege ved tilhørende klinikken på at jeg må bestille time, fordi vedkommende kan løse problemet. Blir optimistisk som pasient og gjør det, må vente i 3 mnd.

Lege kommer 50 min for sent til time og kan ikke løse problemet til tross for at ingen ny informasjon fremkommer fra pasient.
Pasient med medisinsk kunnskap presenterte også aktuell medisinsk forskning fra anerkjente tidsskrifter (pubmed). Denne forskningen nekter lege for at eksisterer (!).

Anser forsiktig sagt legen som uttadert.

Anbefales!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig ren og fin klinikk. Jeg er en av de som mange andre er litt nervøs når man skal til gynekologen. Sand tok seg god tid til å snakke før undersøkelsen slik at jeg ble mer trygg. Forkorte godt hva han gjorde under undersøkelsen. Han tok seg også god tid til å forklare hvordan ting fungerte.
Vil abselutt anbefale han til alle, spesielt om du synes det er litt skummel å dra til gynekologen.

Veldig snill og profesjonell.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig snill og profesjonell legen. Veldig ren klinikk og høflige ansatt. Vil gjerne anbefale klinniken!

Meget bra lege.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har vært hos dr. Sand to ganger. Allerede den første gangen fikk jeg er meget godt inntrykk av ham som lege og medmenneske. Dette er en lege som tar seg god tid til deg, er oppriktig og ærlig. Dette er en lege som jeg gladelig anbefaler videre. Den mest omtenksomme legen jeg har hatt. Og som ser hele mennesket og bruker god tid.