Sverre Sand

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1988)

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Snill, profesjonell, opptatt av å hjelpe

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Etter å ha noen ubehaglige oppleverser med andre leger, Sverre Sand viste seg å være omsorgsfull, morsom og profesjonell lege. Anbefaler.

Den beste legen i Oslo

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Kan ikke anbefale Dr Sand nok. Etter å ha mistet to ganger kom jeg til han da jeg var gravid for 3 gang. Fikk fantastisk oppfølging. Han tar seg tid, er faglig god og har et utrolig behagelig vesen. Trøstet meg da jeg trengte det og fikk meg til å le. Han ser pasientene og tar folk på alvor. Og ikke minst så tar han seg tid til deg. Fikk komme til ham etter fødsel til oppfølging og i hele svangerskap nr 2. Var veldig takknemlig for det. Å gå til gynekolog er vel ikke noe damer gleder seg til, men hos han er det faktisk en hyggelig opplevelse. Anbefaler ham til alle, verdens beste lege!

En fantastisk lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

En utrolig flink, hyggelig og lyttende person. Han tar deg på alvor og kommer med gode råd. Jeg føler meg svært godt ivaretatt og har full tillit til Dr. Sand. Jeg håper Sverre aldri går av med pensjon!
Det eneste å utsette er at det er vanskelig å nå resepsjonen pr. tlf., men de svarer alltid på SMS.

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg er så fornøyd med Sverre. Gruer meg aldri til å dra til han. Han tar seg god tid, kommer med kloke råd, veldig positiv og ikke minst : det gjør aldri vondt. Han har nye gode apparater og sjekker ut cyster og om jeg fremdeles har egg.
Kan være litt ventetid, men det er det verdt! Anbefaler han på det sterkeste
Har satt inn 2 spiraler, aldri vært vondt eller ubehagelig
Må være den flinkeste i Oslo

Fantastisk

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Fantastisk flink!! Rolig, omsorgsfull, dyktig, og med et glimt i øyet. Beste gynekologen jeg har vært hos!

De som jobber i resepsjonen er også kjempe koselige og behjelpelige!