Sverre Sand

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1988)

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Veldig snill og profesjonell.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig snill og profesjonell legen. Veldig ren klinikk og høflige ansatt. Vil gjerne anbefale klinniken!

Veldig fornøy. Faglig dyktig og menneskelig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Det tok lang tid å få en time, men nå når jeg endelig har fått hjelp er jeg meget fornøyd. Han er ikke bare faglig flink, men har også behandlet meg med mye omtanke og gitt meg gode råd. Med tanke på prosessen vi har gått gjennom for å få barn, har dette vært meget viktig for meg, og jeg kjenner ful tillit til ham. Han følger nøye opp, tar seg tid til å lytte og gir meg råd/ting å tenke på som har vært av mye hjelp under svangerskapet. Kan anbefale ham på de varmeste.

Svært fornøyd!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er veldig dyktig i sitt fag samtidig som han også er god å prate med. Gikk til han under mitt første svangerskap og følte meg god ivaretatt hele veien.

Sverre Sand er en dyktig gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har gått hos han i nesten 4 år og et svangerskap! Fantastisk person og flink faglig ... følt meg alltid ivaretatt og nøye fulgt opp. Anbefales han på det varmeste!

Svært fornøyd

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er en meget dyktig lege. Han er faglig sterk, svarer presist og forståelig på alle tenkelige spørsmål og virker genuint interessert i pasientens beste. Jeg har blitt fulgt opp gjennom to svangerskap og kan intet annet enn å anbefale Dr. Sand på det varmeste. Fine lokaler har han også.