Sverre Sand

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Veldig godt fornøyd.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Etter 35 år som pasient hos hyggelige og flinke Torkel Rud var jeg veldig spent på hans etterfølger. Jeg hadde ikke noe å engste meg for. Sverre Sand fikk jeg god kontakt med, han er veldig flink og hyggelig som Rud.

Beste gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Fikk endelig hjelp etter år med smerter og nå er jeg så å si smerte fri. Godt å ha en lege som forstår

Faglig dyktig, et sant medmenneske. Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er en av de to beste legene jeg har møtt.

Han har lang fartstid ved Ullevål sykehus og bøttevis med erfaring. Sverre Sand fulgte meg opp i hele mitt andre svangerskap. Han bidro til at jeg følte at jeg og barnet mitt ble godt ivaretatt, hørt og sett, noe som igjen bidro til at jeg fikk et mye bedre svangerskap og fødsel enn det jeg opplevde første gang.

Jeg anbefaler han på det sterkeste hvis du strever med fødselsangst eller har andre komplikasjoner i svangerskapet.

Lite heldig.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Ved innledende tlf-samtale hvor problemstilling presenteres insisterer lege ved tilhørende klinikken på at jeg må bestille time, fordi vedkommende kan løse problemet. Blir optimistisk som pasient og gjør det, må vente i 3 mnd.

Lege kommer 50 min for sent til time og kan ikke løse problemet til tross for at ingen ny informasjon fremkommer fra pasient.
Pasient med medisinsk kunnskap presenterte også aktuell medisinsk forskning fra anerkjente tidsskrifter (pubmed). Denne forskningen nekter lege for at eksisterer (!).

Anser forsiktig sagt legen som uttadert.

Anbefales!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig ren og fin klinikk. Jeg er en av de som mange andre er litt nervøs når man skal til gynekologen. Sand tok seg god tid til å snakke før undersøkelsen slik at jeg ble mer trygg. Forkorte godt hva han gjorde under undersøkelsen. Han tok seg også god tid til å forklare hvordan ting fungerte.
Vil abselutt anbefale han til alle, spesielt om du synes det er litt skummel å dra til gynekologen.