Profilbilde av gynekolog Terje Sørdal

Terje Sørdal

Profilbilde av gynekolog Terje Sørdal
Gynekolog

Om

Terje startet Medicus i Trondheim i 1997, og var i 2001 den første som fikk konsesjon til å starte privat fertilitetsklinikk utenfor Oslo.

Siden oppstarten av Medicus har Terje jobbet som gynekolog i Trondheim, og som medisinsk direktør ved klinikkene i Oslo, Stavanger og Trondheim. I tillegg jobber han med assistert befruktning ved alle Medicus sine klinikker, og har ansvaret for vevssentrene.

Terje føler seg også heldig som har fått være med på over 40 kliniske forskningsstudier, som har resultert i viktige bidrag innen medisinen.

Terje tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1984)

Siste vurderinger av Terje Sørdal

En god og trygg lege som kan faget sitt

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

En trygg og god lege som jeg stolte 100% på. Når man er ufrivillig barnløs, er man veldig sårbar. Følte jeg og partner ble godt tatt vare på. Terje og hele legekontoret var som noen engler, som sto på og var tilgjengelig 24 timer i døgnet:)
Anbefaler Terje og resten av IVF gjengen på Medicus med hele mitt hjerte!

Fantastisk flink og behagelig lege.

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Har vært hos Sørdal gjennom mange år . Har bestandig blitt godt mottatt og føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt på en god / behagelig måte.

Dyktig lege

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Var hos Terje for snart 19 år siden..Fikk fantastisk god hjelp av han, da jeg hadde endel blødninger i svangerskapet, hadde det ikke vært for han så vet jeg ikke hvordan det hadde gått..Samtidig skal det sies at d var en mann jeg hadde stor respekt for. Han kunne til tider være kvass, men jeg følte meg trygg hos han..å derfor fortsatte jeg der..

Faglig dyktig.

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Terje har stor kunnskap om sitt fagfelt. Han gir god informasjon, er seriøs og direkte i sine tibakemeldinger. Noe vi satte pris på.

Anbefales!

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Vi opplevde Terje som tillitsvekkende, effektiv, profesjonell og dyktig. Undersøkelsen ble godt forklart underveis, og vi følte oss godt ivaretatt under hele prosessen. Han viser stor kompetanse innenfor sitt fagfelt, gjør en ryddig og konkret undersøkelse, samtidig som han kommer med gode råd for veien videre.
Helheten med dyktige sykepleiere, flotte lokaler, hyggelig resepsjonist, samt en utrolig dyktig gynekolog gjør at vi anbefaler Medicus til alle.