Terje Sørdal

Medicus AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1984)

Medicus AS Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ...
Beddingen 8 7014 Trondheim
Terje Sørdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Arrogant oppførsel

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Følte jeg ikke ble tatt på alvor, ble møtt med en "jeg vet best"-holdning og opplevde hele besøket som ydmykende. Kommer aldri til å gå tilbake. Trivelig sykepleier.

Topp kompetanse og fantastisk klinikk

Klinikk: Medicus AS (offentlig) Skrevet

Har gått til Terje i mange år og synes han er utrolig dyktig. Kan alltid føle meg trygg på hans vurderinger. I tillegg er han hyggelig og ofte med et glimt i øye. Personalet ellers er supertrivelig og lokalene fantastisk. Anbefales!!

Faglig dyktig

Klinikk: Medicus AS (offentlig) Skrevet

Meget faglig dyktig. Man føler seg godt ivaretatt. Konkret og målrettet undersøkelse. Man får svar på det man kommer for. Medmenneskelig og hyggelig lege som kjenner igjen pasientene sine og jeg føler meg velkommen.

Hyggelig men manglet ødmykhet

Klinikk: Medicus AS (offentlig) Skrevet

Opplevde at han ikke tok min uro seriøst. "Det får man regne med når man har kommet i den alderen".
Fått påvist sykdom med påfølgende operasjon etter kontakt med sykehuset på "vanlig" måte

Ok

Klinikk: Medicus AS (offentlig) Skrevet

Kjempepraktisk at klinikken ligger på Solsiden, enkelt å finne parkering.
Lang ventetid dersom man har henvisning.
Veldig trivelig da han hentet meg på venterommet og før han satte igang med selve prosedyren, men savnet info underveis og synes det var merkelig at han ikke tok pauser underveis da jeg hadde store smerter. Fikk litt følelse av å være hos en robot som bare var opptatt av gjennomføringen av selve prosedyren uten å se og ta hensyn til meg som pasient.