Profilbilde av gynekolog Terje Sørdal

Terje Sørdal

Profilbilde av gynekolog Terje Sørdal
Gynekolog

Om

Terje startet Medicus i Trondheim i 1997, og var i 2001 den første som fikk konsesjon til å starte privat fertilitetsklinikk utenfor Oslo.

Siden oppstarten av Medicus har Terje jobbet som gynekolog i Trondheim, og som medisinsk direktør ved klinikkene i Oslo, Stavanger og Trondheim. I tillegg jobber han med assistert befruktning ved alle Medicus sine klinikker, og har ansvaret for vevssentrene.

Terje føler seg også heldig som har fått være med på over 40 kliniske forskningsstudier, som har resultert i viktige bidrag innen medisinen.

Terje tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1984)

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Fantastisk!!

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Utrolig koselig og behagelig mann! Jeg følte meg veldig ivaretatt fra jeg kom og til jeg gikk og jeg anbefaler både ham og damene der på det sterkeste!

Den verste legen jeg har vært hos

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Jeg har vært hos Sørdal mange ganger, ettersom Medicus tidligere var den eneste private klinikken som tilbød fertilitetsbehandling i Trondheim. (Nå finnes det heldigvis et langt bedre alternativ!)
Sørdal var uhøflig , arrogant og direkte ubehagelig.
Ved ett tilfelle plasserte han ultralydapparatet på feil sted, fordi han ikke så på hva han gjorde. Da han oppdaget tabben, skynde han seg å gjøre det riktig, uten å bytte beskyttelse. Det er fryktelig uhygienisk og jeg følte meg ikke særlig høy i hatten etterpå. (Jeg rakk ikke å si noe, og hva sier man egentlig når man ligger slik blottstilt?)
Når jeg i ettertid har lest journalen min, så ser jeg også at han ikke har vært sannferdig i den informasjonen han ga oss da vi vurderte om vi skulle velge IVF-behandling.
Selv om damene på klinikken er fantastiske, så hjelper dessverre ikke det.
Jeg har bare ett råd: Styr unna!

uhøffelig, kvass og lite tålmodig og forståelsesfull

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Skulle ta den undersøkelsen for å sjekke eggledere med kontrastvæske. jeg hadde lenge vært nervøs for denne undersøkelsen. og nå måtte jeg bare hoppe i det, utrolig hyggelige sykepleiere, men Terje likte jeg dårlig, han fikk meg til å føle meg ukomfortabel fra jeg kom inn på kontoret hans.. Når man jobber med dette må man være forståelsesfull og rolig, tålmodig og ikke minst HYGGELIG..Er mennesker i den mest sårbare situasjon!!!! han fikk meg til å føle meg så ukomfortabel og usikker, så endte meg at jeg ikke gjennomførte undersøkelsen, siden han ble forbanna på meg fordi jeg var redd.. Helt ærlig så skulle denne mannen funnet seg en annen jobb.. ikke vært borti makan, skulle egentlig fortsette hos dem, men komme aldri til å sette mine ben der igjen!! MEGET skuffet

Terje anbefales!

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Var hos Terje for første gang etter å ha fått han anbefalt både av bekjente og kyndige - med god grunn! Terje oppleves som svært tillitsvekkende og profesjonell, i tillegg til å være en hyggelig person. Jeg ville aldri nølt med å velge Medicus igjen!

Helt supert!

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Første gang hos Medicus og Dr. Sørdal. Ble motatt av kjempehyggelige folk og ventet i 10 minutt før jeg ble hentet av legen. Han var vennlig og svarte på alle spørsmålene jeg hadde med et glimt i øyet. Undersøkelsen gikk bra og jeg følte meg trygg på legen og klinikken. Anbefales.