Profilbilde av gynekolog Terje Sørdal

Terje Sørdal

Profilbilde av gynekolog Terje Sørdal
Gynekolog

Om

Terje startet Medicus i Trondheim i 1997, og var i 2001 den første som fikk konsesjon til å starte privat fertilitetsklinikk utenfor Oslo.

Siden oppstarten av Medicus har Terje jobbet som gynekolog i Trondheim, og som medisinsk direktør ved klinikkene i Oslo, Stavanger og Trondheim. I tillegg jobber han med assistert befruktning ved alle Medicus sine klinikker, og har ansvaret for vevssentrene.

Terje føler seg også heldig som har fått være med på over 40 kliniske forskningsstudier, som har resultert i viktige bidrag innen medisinen.

Terje tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1984)

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Arrogant og lite empatisk

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Hadde aldri vært til denne legen før,ble møtt med at kommer du nå igjen. Var skikkelig utrivelig og informerte veldig dårlig. Setter ikke mine bein der mer

Lite fornøyd (arrogant, kvass og lite empatisk).

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Følte direkte ubehag da jeg var på forundersøkelser her for sjekk av fruktbarhet. Fikk store smerter under det ene inngrepet som skulle sjekke om egglederne mine var åpne. Hylte og skrek under inngrepet, og møtte da ingen forståelse hos Dr. Sørdal. Han fortsatte med sine prosedyrer som om ingenting hadde hendt, til tross for at jeg holdt på å besvime flere ganger. Hele seansen var direkte smertefull og ubehagelig. Opplevde dr. Terje Sørdal som mer en robot enn et medmennske, som litt krass og lite hensynsfull. De øvrige ansatte og sykepleierne er for øvrig kjempekoselige, men dessverre er det ikke de som foretar disse inngrepene.

Arrogant oppførsel

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Følte jeg ikke ble tatt på alvor, ble møtt med en "jeg vet best"-holdning og opplevde hele besøket som ydmykende. Kommer aldri til å gå tilbake. Trivelig sykepleier.

Topp kompetanse og fantastisk klinikk

Klinikk: Medicus AS (offentlig) Skrevet

Har gått til Terje i mange år og synes han er utrolig dyktig. Kan alltid føle meg trygg på hans vurderinger. I tillegg er han hyggelig og ofte med et glimt i øye. Personalet ellers er supertrivelig og lokalene fantastisk. Anbefales!!

Hyggelig men manglet ødmykhet

Klinikk: Medicus AS (offentlig) Skrevet

Opplevde at han ikke tok min uro seriøst. "Det får man regne med når man har kommet i den alderen".
Fått påvist sykdom med påfølgende operasjon etter kontakt med sykehuset på "vanlig" måte