Hildegunn Stoum

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1997)

Spiren Fertilitetsklinikk AS Telefonnummer73 52 30 0073 52 30 ...
Havnegata 9, Pirsenteret, inngang 2, 3. etg 7010 Trondheim
Hildegunn Stoum er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Hildegunn Stoum

fantastisk dyktig og profesjonell

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Om du er redd eller nervøs for å gå til g.u er dette uten tvil en lege å gå til. Du blir møtt på en fantastisk måte. Hun er hyggelig, vennlig og imøtekommende hvor hun tar din problemstilling på alvor. Hun forklarer på en måte som gjør at det hele virker mindre skummelt. Hun er har en behagelig væremåte som gjør at jeg føler meg lite anspent i situasjonen. Du føler deg som den eneste pasienten hun har nettopp fordi hun tar seg tid til deg og forklarer så godt at du ikke sitter igjen med spørsmål etterpå. Virkelig en profesjonell dame som fortjener all ros!

Fantastisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Fantastisk lege og fantastisk dame. Ingen har fått meg til å føle meg så trygg og ivaretatt som Hildegunn og de øvrige ansatte ved klinikken.

Fantastisk flink lege!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dette er den behageligste legen jeg har vært hos! For et flott menneske, som er dyktig, trygg og viser omsorg ovenfor pasienten sin. G.U gikk som en lek!

Fantastisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Takk for at det finnes leger som Hildegunn, det er ikke mange av dem. Jeg har vært hos noen leger idet siste, og Hildegunn er den eneste av de fire legene jeg har vært hos som jeg kan si passer til å være lege. Som lege skal du bry deg om din pasient, bruke god tid, forklare og gi råd. Være vennlig og empatisk. Hildegunn er dyktig på alle punkt. Du føler deg i vare tatt. Behagelig person.

Fantastisk lege

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Fantastisk hyggelig,flink og behagelig dame! Beholdt henne som lege enda jeg har flyttet til Oslo, det sier vel sitt. Veldig fornøyd!