Hildegunn Stoum

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1997)

Spiren Fertilitetsklinikk AS Telefonnummer73 52 30 0073 52 30 ...
Havnegata 9, Pirsenteret, inngang 2, 3. etg 7010 Trondheim
Hildegunn Stoum er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Hildegunn Stoum

Trygg og omsorgsfull lege

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

G.U har for meg vært et mareritt som jeg har utsatt og utsatt. Takket være Hildegunn, føles ikke G.U som tortur lengre. Hun er omsorgsfull, og bryr seg om pasientene sine. Svarer og forklarer godt, så jeg sitter ikke igjen med spørsmål etter å ha vært hos henne. Går endel hos henne pga. assistert befruktning, men kommer nok til å fortsette å dra til Spiren for G.U i fremtiden, selv om jeg bor på Verdal.

Anbefales!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Gynekolog Hildegunn var behagelig, omsorgsfull, flink og profesjonell! Hadde en veldig positiv og fin opplevelse. Anbefaler virkelig henne! Herlig dame :)

Uinteressert og skarp.

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Flyttet nylig til Trondheim og trengte en gynekolog som kunne tilby time raskt. Det var det beste med klikkenen/legen. Fikk time når det passet meg. Jeg var nervøs som alltid. Mitt inntrykk var hun var uinteressert og ville bare ha meg kjapt inn og ut. Jeg prøvde å forklare hva problemet mitt var, men hun var rett og slett ikke interessert. Hun "visste alt". Kommer nok aldri tilbake hit igjen.

Kjempefornøyd !

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Utrolig rolig og hyggelig dame. Gjør at du føler deg trygg og viser oppriktig interesse ovenfor pasienten! Følte meg godt ivaretatt og at jeg ble tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og empatisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Hildegunn Stoum. Hun gav inntrykk av meget høy kompetanse, og viste stor forståelse og empati for min problemstilling. Jeg opplever er at hun er svært godt egnet til jobben sin, og det å møte mennesker i en sårbar situasjon. Dette i kombinasjon med at hun virker oppdatert og dyktig på feltet, gjorde at jeg gikk fra timen med en følelse av å være godt ivaretatt.