Hildegunn Stoum

Hildegunn Stoum er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Hildegunn Stoum

Trygg og omsorgsfull lege

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

G.U har for meg vært et mareritt som jeg har utsatt og utsatt. Takket være Hildegunn, føles ikke G.U som tortur lengre. Hun er omsorgsfull, og bryr seg om pasientene sine. Svarer og forklarer godt, så jeg sitter ikke igjen med spørsmål etter å ha vært hos henne. Går endel hos henne pga. assistert befruktning, men kommer nok til å fortsette å dra til Spiren for G.U i fremtiden, selv om jeg bor på Verdal.

Anbefales!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Gynekolog Hildegunn var behagelig, omsorgsfull, flink og profesjonell! Hadde en veldig positiv og fin opplevelse. Anbefaler virkelig henne! Herlig dame :)

Uinteressert og skarp.

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Flyttet nylig til Trondheim og trengte en gynekolog som kunne tilby time raskt. Det var det beste med klikkenen/legen. Fikk time når det passet meg. Jeg var nervøs som alltid. Mitt inntrykk var hun var uinteressert og ville bare ha meg kjapt inn og ut. Jeg prøvde å forklare hva problemet mitt var, men hun var rett og slett ikke interessert. Hun "visste alt". Kommer nok aldri tilbake hit igjen.

Kjempefornøyd !

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Utrolig rolig og hyggelig dame. Gjør at du føler deg trygg og viser oppriktig interesse ovenfor pasienten! Følte meg godt ivaretatt og at jeg ble tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og empatisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Hildegunn Stoum. Hun gav inntrykk av meget høy kompetanse, og viste stor forståelse og empati for min problemstilling. Jeg opplever er at hun er svært godt egnet til jobben sin, og det å møte mennesker i en sårbar situasjon. Dette i kombinasjon med at hun virker oppdatert og dyktig på feltet, gjorde at jeg gikk fra timen med en følelse av å være godt ivaretatt.

fantastisk dyktig og profesjonell

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Om du er redd eller nervøs for å gå til g.u er dette uten tvil en lege å gå til. Du blir møtt på en fantastisk måte. Hun er hyggelig, vennlig og imøtekommende hvor hun tar din problemstilling på alvor. Hun forklarer på en måte som gjør at det hele virker mindre skummelt. Hun er har en behagelig væremåte som gjør at jeg føler meg lite anspent i situasjonen. Du føler deg som den eneste pasienten hun har nettopp fordi hun tar seg tid til deg og forklarer så godt at du ikke sitter igjen med spørsmål etterpå. Virkelig en profesjonell dame som fortjener all ros!

Fantastisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Fantastisk lege og fantastisk dame. Ingen har fått meg til å føle meg så trygg og ivaretatt som Hildegunn og de øvrige ansatte ved klinikken.

Fantastisk flink lege!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dette er den behageligste legen jeg har vært hos! For et flott menneske, som er dyktig, trygg og viser omsorg ovenfor pasienten sin. G.U gikk som en lek!

Fantastisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Takk for at det finnes leger som Hildegunn, det er ikke mange av dem. Jeg har vært hos noen leger idet siste, og Hildegunn er den eneste av de fire legene jeg har vært hos som jeg kan si passer til å være lege. Som lege skal du bry deg om din pasient, bruke god tid, forklare og gi råd. Være vennlig og empatisk. Hildegunn er dyktig på alle punkt. Du føler deg i vare tatt. Behagelig person.

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Fantastisk hyggelig,flink og behagelig dame! Beholdt henne som lege enda jeg har flyttet til Oslo, det sier vel sitt. Veldig fornøyd!

Kjempeflink gynekolog!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Jeg var hos dr Stoum på klinikk Spiren for en celleprøve og enkel fertilitetssjekk med ultralyd, og er kjempefornøyd! Hun tok seg god tid til meg og virket oppriktig interessert i min problemstilling. Undersøkelsen gikk veldig greit, og hun var flink til å forklare hva hun gjorde underveis. Virker veldig empatisk, trygg og rolig, og god å snakke med. Kommer definitivt tilbake til henne neste gang!