Hildegunn Stoum

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1997)

Spiren Fertilitetsklinikk AS Telefonnummer73 52 30 0073 52 30 ...
Havnegata 9, Pirsenteret, inngang 2, 3. etg 7010 Trondheim
Hildegunn Stoum er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Hildegunn Stoum

Varm, empatisk og dyktig gynekolog

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Hildegunn er en fantatsisk gynekolog. Har hatt mange ubehagelige møter med ulike gynekologer, og ble veldig glad da jeg oppdaget Spiren, og fikk time hos Hildegunn. Hun er empatisk, kunnskapsrik og varm. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt i hennes stol. Aldri oppleve ubehag da hun er forsiktig og presis. Føler meg trygg hos henne.
Prisen hos spiren er absolutt verdt det. Bruker Hildegunn fra ultralyd ved graviditet til en enkel celleprøve. Aldri mer gynekologtime hos fastlege. Ville anbefalt Hildegunn til alle kvinner, og spesielt til yngre jenter som gruer seg til en evt første time hos gynekolog.

Trygg og empatisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Har hatt en del ubehagelige gynekolog erfaringer, og det å gå til gynekolog har vært noe jeg gruer meg voldsomt til. Dette har Hildegunn fått bort! Følte meg så godt ivaretatt med en gang jeg kom inn på kontoret hennes. En lege som virkelig er flink i jobbe sin! Hun ordnet også slik at jeg fikk slappe av på et rom med sofa og varmeflaske etter undersøkelsen! Kommer tilbake!

Trygg og kunnskapsrike og empatiske

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Etter mange slitsomme år i det offentlige bestemte vi oss for å satse på spiren fertilitetsklinikk og for en opplevelse!! Hildegunn og hennes fantastiske team har virkelig vært en fantastisk opplevelse for oss. Her har vi blitt sett og hørt, de bryr seg virkelig om oss og kommer med god og oppløftende ord. Vi er fortsatt ikke helt i mål men er det noen som kan hjelpe oss så er det hildegunn og hennes herlige hjelpere 😊

Utrolig imøtekommende og flink

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

En flott og imøtekommende lege, som bør være er forbilde for andre leger. Interessert, svært hyggelig og hun virker faglig meget dyktig. Dessuten har hun en fantastisk positiv utstråling. Gode forklaringer, og vil ha beskjed om behandlingen fungerer eller ikke. Tommel opp for denne legen!

Fantastiske Hildegunn!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Hadde fryktet GU fra jeg var 25-30 år. Hadde ikke tenkt å tatt celleprøve med det første. Plutselig kom dagen der hvor det føltes ut som at noe manglet og tanken om barn ble ønskelig. Siden jeg ikke er hetero, så kontaktet vi spiren for hjelp til å få barn. Fra første møte med Hildegunn følte jeg meg trygg og ivaretatt, hun er en fantastisk dame som viser god kunnskap og legger hele sin sjel i jobben sin. Kommer aldri til å gå til noen andre enn henne og takker for all den tryggheten hun viser.