Hildegunn Stoum

Spiren Fertilitetsklinikk AS Kvinne, 50 år

Legeautorisasjon1997
SpesialiseringFødselshjelp og kvinnesykdommer
Annen infoJobber med utredning av barnløshet og assistert befruktning
Hildegunn Stoum er gynekolog i Trondheim

Spiren Fertilitetsklinikk AS

Brattørkaia 11, Pirterminalen 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Hildegunn Stoum

Anbefales!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Gynekolog Hildegunn var behagelig, omsorgsfull, flink og profesjonell! Hadde en veldig positiv og fin opplevelse. Anbefaler virkelig henne! Herlig dame :)

Uinteressert og skarp.

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Flyttet nylig til Trondheim og trengte en gynekolog som kunne tilby time raskt. Det var det beste med klikkenen/legen. Fikk time når det passet meg. Jeg var nervøs som alltid. Mitt inntrykk var hun var uinteressert og ville bare ha meg kjapt inn og ut. Jeg prøvde å forklare hva problemet mitt var, men hun var rett og slett ikke interessert. Hun "visste alt". Kommer nok aldri tilbake hit igjen.

Kjempefornøyd !

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Utrolig rolig og hyggelig dame. Gjør at du føler deg trygg og viser oppriktig interesse ovenfor pasienten! Følte meg godt ivaretatt og at jeg ble tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og empatisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Hildegunn Stoum. Hun gav inntrykk av meget høy kompetanse, og viste stor forståelse og empati for min problemstilling. Jeg opplever er at hun er svært godt egnet til jobben sin, og det å møte mennesker i en sårbar situasjon. Dette i kombinasjon med at hun virker oppdatert og dyktig på feltet, gjorde at jeg gikk fra timen med en følelse av å være godt ivaretatt.

fantastisk dyktig og profesjonell

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Om du er redd eller nervøs for å gå til g.u er dette uten tvil en lege å gå til. Du blir møtt på en fantastisk måte. Hun er hyggelig, vennlig og imøtekommende hvor hun tar din problemstilling på alvor. Hun forklarer på en måte som gjør at det hele virker mindre skummelt. Hun er har en behagelig væremåte som gjør at jeg føler meg lite anspent i situasjonen. Du føler deg som den eneste pasienten hun har nettopp fordi hun tar seg tid til deg og forklarer så godt at du ikke sitter igjen med spørsmål etterpå. Virkelig en profesjonell dame som fortjener all ros!