Hilde Sundhagen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1983)

Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ...
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Hilde Sundhagen er gynekolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Hilde Sundhagen

Føler seg sett og med god hjelp

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Ble henvist til Sundhagen etter mange år med plager. Og fra første time følte jeg meg både sett og at dette skulle vi finne ut av. Hun er trygg, rolig og med mange gode råd. Husker jeg gråt etter å ha dratt derfra fordi jeg følte at nå virket det som jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Hun følger opp, og har har satt seg godt inn i notater fra feks sykehus når man kommer. Her er det god hjelp å få! Blodprøver og alt annet også er kjempe effektivt og har aldri ventet noen lengre enn 10 minutter etter avtaletiden.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Sundhagen er en veldig flink gynekolog. Jeg føler meg alltid trygg når jeg kommer til henne for undersøkelse/konsultasjon.

God ivaretakelse.

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Selv om Sundhagen alltid er forsinket med hensyn til avtalt time er jeg meget godt fornøyd med diagnostikk og behandling.

Trygg og rolig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Var på vanlig kontroll og ble møtt med varme, empati og imøtekommenhet. En lege som jeg kan anbefale enhver kvinne. Hun var flink og rask og gjorde at det jeg hadde grudd meg til gikk mye greiere enn jeg trodde.

Manglende oppfølging

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg har vært hos Sundhagen to ganger ila 3 år, siste gang var jeg der ca 1 år siden hvor vi har startet en behandlingsprosess. Jeg hører da ikke noe tilbake i flere måneder, ringer selv og ber om tilbakemelding eller innkalling. Har ringt to ganger med to måneders mellomrom. Sekretæren noterer det, men jeg har fremdeles ikke fått noe tilbakemelding. Sitter på telefon nå og venter i 22 min for å få telefonsvar..... Jeg vet ikke hvor og hvorfor stopper prosessen hele tiden, men vurderer til å gi opp her og finne meg en privat klinikk:(