Hilde Sundhagen

Lillestrømgynekologene AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1983

Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Hilde Sundhagen er gynekolog i Skedsmo

Siste vurderinger av Hilde Sundhagen

God ivaretakelse.

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Selv om Sundhagen alltid er forsinket med hensyn til avtalt time er jeg meget godt fornøyd med diagnostikk og behandling.

Trygg og rolig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Var på vanlig kontroll og ble møtt med varme, empati og imøtekommenhet. En lege som jeg kan anbefale enhver kvinne. Hun var flink og rask og gjorde at det jeg hadde grudd meg til gikk mye greiere enn jeg trodde.

Manglende oppfølging

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Jeg har vært hos Sundhagen to ganger ila 3 år, siste gang var jeg der ca 1 år siden hvor vi har startet en behandlingsprosess. Jeg hører da ikke noe tilbake i flere måneder, ringer selv og ber om tilbakemelding eller innkalling. Har ringt to ganger med to måneders mellomrom. Sekretæren noterer det, men jeg har fremdeles ikke fått noe tilbakemelding. Sitter på telefon nå og venter i 22 min for å få telefonsvar..... Jeg vet ikke hvor og hvorfor stopper prosessen hele tiden, men vurderer til å gi opp her og finne meg en privat klinikk:(

Betryggende og rolih

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Var hos gynekolog for første gang i mitt liv og hadde ventetid på 7 mnd hos Hilde og gruet meg masse, men det gikk over all forventning :-) ålreit å prate med og tok meg seriøst :) anbefales!:)

Ikke nøye nok

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Min opplevelse er at legen ikke var nøye nok. Etter å ha prøvd en privat lege ga det meg de svarene jeg hadde behov for.