Kristin Tronstad

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Kristin Tronstad

Dyktig, trygg lege

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Dette var en positiv opplevelse! Profesjonell og dyktig lege som kan sine ting. Hun er åpen og klar, og veldig grundig både i samtale og undersøkelse. Jeg følte meg godt ivaretatt og anbefaler henne på det varmeste!

Forståelsesfull lege !

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Kjempekoselig og menneskelig lege! Tok seg tid til meg og samboer ! Definetivt at jeg bestiller time her igjen ! Brydde seg ikke så mye om vekt !

Utrolig hyggelig og dyktig

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Ingen behøver å grue seg, til en time hos denne legen.! Behagelig, dyktig, tar seg tid, ja helt topp på alle måter!

En fantastisk gynekolog.

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Kristin er en tillitsvekkende gynekolog. Jeg følte meg godt ivaretatt, og tatt på alvor som pasient hos henne. Jeg har hatt oppfølging hos henne over lengre tid, og er spesielt imponert over måten hun alltid tok seg god tid, viste faglig dyktighet, hjalp til med å innhente informasjon utenfra og viste meg varme og menneskelighet. Hun er virkelig en strålende lege.

Rolig og behagelig

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Jeg var ikke særlig nervøs før, men hun fikk meg til å slappe av. Hun var rolig og behagelig å snakke med og svarte grundig på alle spørsmålene jeg hadde. Hun forklarte også hagle tiden hva hun gjorde underveis. Hun hadde også en spøkefull tone og vi lo sammen underveis! Anbefales virkelig.