Kristin Tronstad

Elvebredden Gynekologipraksis

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1988

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Elvebredden Gynekologipraksis Telefonnummer38 10 66 7038 10 66 ...
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Kristin Tronstad er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Kristin Tronstad

Tillitvekkende, vennlig og profesjonell.

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Allerede i resepsjonen blir du godt tatt imot av svært hyggelig personell. Det er enkelt å bestille time, lokalene ligger sentralt til og virket innbydende. Gynekologen tar seg god tid til samtale og er svært vennlig og imøtekommende. Man får virkelig føle på å bli godt ivaretatt. Utstyret på kontoret gjør konsultasjonen grundig (bl.a. ultralyd) og smertefri.

Hensynsfull og flink

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Jeg kan anbefale Kristin Tronstad på det varmeste! Hun var flink til å lytte, tok hensyn og forklarte hele tiden hva hun gjorde slik at jeg følte meg veldig trygg. Kommer definitivt til å dra tilbake til Dr. Tronstad neste gang jeg trenger en ny underlivsundersøkelse.

Trygg og dyktig

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Kristin får deg til å føle deg komfortabel. Hun forklarer hva hun gjør og er forsiktig. Hun sitter med kjempe mye kunnskap. Jeg gikk til henne for å få hjelp til å få i gang syklusen min etter lang bruk av prevensjon, da jeg ønsket å bli gravid. Fikk kjempegod oppfølging og nå sitter jeg med en liten baby i armene.

Varm,våken og profesjonell på høyeste plan .

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Har bare godt å si om Kristin,og ser opp til henne som både menneske og den profesjonelle måten hun møter meg på. Kjenner meg sett og verdsatt og har aldri noen dårlig følelse rundt å bli undersøkt av henne .Gruer meg ikke,får vet jeg er i trygge hender .
Stor kontrast til andre undersøkelser jeg har hatt.
Kan anbefale henne på det varmeste .

Varm og empatisk lege

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Dete var første gang jeg skulle til gynekolog og Kristin Tronstad var veldig tålmodig og gjorde meg trygg. Hun forklarte underveis og var veldig forsiktig slik at jeg kunne slappe av. Både før og etter undersøkelsen tar hun seg god tid til å svare på spørsmål og er dyktig og kunnskapsrik. Etter besøket er jeg ikke redd for å gå til gynekolog igjen.