Kristin Tronstad

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1988)

Elvebredden Gynekologipraksis Telefonnummer38 10 66 7038 10 66 ...
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Kristin Tronstad er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Kristin Tronstad

Varm,våken og profesjonell på høyeste plan .

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Har bare godt å si om Kristin,og ser opp til henne som både menneske og den profesjonelle måten hun møter meg på. Kjenner meg sett og verdsatt og har aldri noen dårlig følelse rundt å bli undersøkt av henne .Gruer meg ikke,får vet jeg er i trygge hender .
Stor kontrast til andre undersøkelser jeg har hatt.
Kan anbefale henne på det varmeste .

Varm og empatisk lege

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Dete var første gang jeg skulle til gynekolog og Kristin Tronstad var veldig tålmodig og gjorde meg trygg. Hun forklarte underveis og var veldig forsiktig slik at jeg kunne slappe av. Både før og etter undersøkelsen tar hun seg god tid til å svare på spørsmål og er dyktig og kunnskapsrik. Etter besøket er jeg ikke redd for å gå til gynekolog igjen.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Dr. Kristin er fantastisk. Jeg fikk den hjelpen jeg var ute etter og godt det. Hun er grundig i det hun gjør og klar og tydelig i tale der hun forklarer hva hun gjør og hvordan det skal følges opp. Jeg er så glad jeg har funnet en flink lege som også hjalp meg med ting utover det jeg sjøl hadde tatt opp, fordi hun er så oppmerksom. Dr. Kristin får full pott av meg og jeg anbefaler hun på det sterkeste.

Flinkeste

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Jeg var litt nervøs før, men hun fikk meg til å slappe av. Hun var rolig og behagelig å snakke med. Veldig flink og dyktig. Anbefales virkelig.

Dyktig, trygg lege

Klinikk: Elvebredden Gynekologipraksis Skrevet

Dette var en positiv opplevelse! Profesjonell og dyktig lege som kan sine ting. Hun er åpen og klar, og veldig grundig både i samtale og undersøkelse. Jeg følte meg godt ivaretatt og anbefaler henne på det varmeste!