Åsle-Marit Ullern

Åsle-Marit Ullern er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Åsle-Marit Ullern

Dyktig gynekolog

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Har vært hos henne 3-4 g i løpet av de siste årene. Hun framstår som svært dyktig og profesjonell. En skvær dame som samtidig har en hyggelig tone og jeg synes hun gir interessant og relevant info underveis. Her er man i de beste hender.

Den beste!

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg har gått til Åsle-Marit Ullern gjennom mange år og hun har hjulpet meg med alt av kvinnehelse. Hun er kunnskapsrik, kompetent og vennlig. Får meg til å føle meg trygg og gjennomfører undersøkelser tilnærmet smertefritt. Hun har vært svært medfølende og støttende når jeg har gått gjennom vanskelige ting. En drømme-lege!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Vennlig og ser hele menneske. Kunnskapsrik og vet hva hun gjør og hvilken behandling som er best.
Føler meg trygg under hennes behandling, kan annbefales på det varmeste.

Svært uempatisk og "kald" gynekolog

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Var hos Åsle-Marit for en gynekologisk undersøkelse. Hun var kald, svært uempatisk og viste lite hensyn. Når jeg braste ut i tårer pga en beskjed hun ga. Svarer henne med: "hva er problemet?". Det er første og siste gang jeg drar til henne. Det virker ikke som hun bryr seg om pasienten sin i det hele tatt. Verste gynekologen jeg har vært bort i.

Trygg og profesjonell lege

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Dette var første gang jeg har vært hos gynekolog. Opplevde Dr. Ullern som meget dyktig, profesjonell og trygende. Hun forklarte hele tiden hva hun skulle gjøre begge gangene jeg var hos henne. Eneste minuset er at det var lang ventetid for å få time. Kan så absolutt anbefale dr. Ullern!