Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Knut Magne Uv er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Knut Magne Uv

BESTE legen i verden

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Dette er en ufattelig dyktig mann.
Han har mange års erfaring, men har klart å holde på empatien og forståelsen for pasienten sin.
Veldig trygg og god mann.
Jeg kan ikke komme på noe som denne mannen kan gjøre bedre.
Annet enn litt kortere ventetid kanskje :)

Trygg, rolig og kjempeflink!

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Dette var mitt første besøk hos gynekolog noen sinne, og det kunne ikke vært en bedre og tryggere opplevelse! Herr Uv fikk det til å være helt normalt, var rolig, forklarte hva han gjorte og plutselig var det over. Flott lege som kan faget sitt godt! Anbefales

Beste legen skal du lete lenge etter

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Er heldig som har han som min gyn.lege, møter deg på den mest naturlige, empatiske måten, gir deg trygghet i en sårbar situasjon/tid og er grundig i det han gjør. Men allikevel så forsiktig og gjør det meste smertefritt. Deler sin kunnskap med deg så du forstår hva som skjer, hva han gjør, hvorfor han gjør det og han følger opp. Beste legen ever.. Takker at du finnes Uv :)

Beste gynekologen jeg noensinne har vært hos!

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Hadde gruet meg fælt til å fjerne spiral, men han var så god på avlede at jeg ikke merket noen ting!
Jeg har da vært hos noen gynekologer opp igjennom, og dette er den desidert beste. Utrolig rolig og empatisk, og flink til å forklare og berolige.
Her kommer jeg til å fortsette å gå.

Trygg og dyktig

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Fantastisk gynekolog! Man føler seg sett, hørt og tatt på alvor. Han er høflig og hyggelig. Utrolig profesjonell.

Profesjonell og grundig

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Dr. Uv er grundig, profesjonell, faglig informativ og gir god oppfølging. Gir gode svar og gir sympatisk støtte og veiledning.

Fantastisk dyktig lege/spesialist

Han lytter
Han forklarer symptomer i klartekst
Følger opp pasienten med empati og omsorg
Har 50 mil å kjøre t/r men er verdt hver km!!!

Proff, empatisk & dyktig.

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Rolig, lytter og forklarer på en måte som gjør at du man greier å slappe av. Avleder mens han undersøker, slik at man glemmer litt hvorfor man er der. Tar deg på alvor, å er dyktig på å lese folk. Beste gyn jeg noen gang har vært hos! ANBEFALES!

han er faktisk den beste legen jeg har hatt.

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Jeg følte meg veldig trygg og respektert hos han. Han var en aktiv lytter og svarte på alle spørsmål. Det kommer veldig naturlig å snakke med han om hva enn du lurer på. Han er også opptatt av å følge opp, noe som også skaper trygghet. Han er rett og slett bare perfekt til jobben!

Veldig flink

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Dr. Uv er flink, lyttende og meget profesjonell. Aldri ubehagelig å bli undersøkt, han forteller hele tiden hva han gjør. Anbefaler han på det sterkeste

Rolig, ustressa og profesjonell.

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Veldig hyggelig, imøtekommende, rolig og profesjonell lege. Han lytter godt og han klarer å gjøre noe som kunne ha blitt anstrengende, til noe helt naturlig og "enkelt". Han er topp og en super gynekolog. Passer godt til dette yrket, et menneske som han!

Meget fornøyd.

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Han er så rolig og flink til å forklare. Jeg følte meg helt trygg og det ble ikke pinlig, bare like naturlig som hos fastlegen.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Han er en veldig rolig og behagelig mann. Forklarer hele tiden hva han gjør, og er opptatt av at du har det bra. Man merker at han lytter til det du sier, og ønsker å komme fram til løsninger som passer nettopp deg.
Han har veldig god greie på det han gjør.

Alt fungerer veldig bra!

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Nær og varm uten noen form for påtrengenhet.
Gjør deg rolig i den ubehagelige situasjonen det tross alt er.

Virker utrolig proff.

Timebestilling, presishet og tilbakemeldinger fungerer 100%.

Behagelig og rolig

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

En kunnskapsrik spesialist som bruker folkelig språk, er rolig, behagelig og får en til å føle seg vel!