Knut Magne Uv

Knut Magne Uv

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1988

Knut Magne Uv Telefonnummer32 83 75 4032 83 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Engene 116 3012 Drammen
Knut Magne Uv er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Knut Magne Uv

Trygg og rolig.

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Du blir tatt godt i mot av en mann som kan sitt yrke og har et godt lag med mennesker. Opplever at han husker ting fra forrige gang anngående småting som ikke blir notert ned som gjelder småprat. Man føler seg sett og hørt. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og behagelig

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Meget behagelig og trygg..Her blir du både sett å hørt..Meget dyktig lege.Kan ikke få fullrost han nok. Anbefales på det varmeste.
Og en meget hyggelig og imøtekommende legesekretær også

Veldig flink og hyggelig

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Rolig og veldig profesjonell gynekolog. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Lite ventetid og hyggelig helsesekretær.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Utrolig flott og betryggende mann! Jeg gruet meg veldig, men roet meg raskt. Utrolig kunnskapsrik og positiv. Snakket seg igjennom undersøkelsen og svarte godt og grundige på alle spørsmål.

Positivt opplevelse

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Kom til min første time hos gynekolog og var noe nervøs da jeg ikke visste hva som ventet meg.
Hadde en samtale først før jeg satte meg i "stolen", og Knut Magne fortalte alt han gjorde under selve undersøkelsen. Jeg tok både innvendig ultralyd, celleprøve og vevsprøver uten bedøvelse. Knut Magne forsikret seg hele tiden om jeg hadde det bra, og han informerte meg om hva han så etter. Dette gjorde meg trygg og han fremsto som en meget dyktig og profesjonell, hyggelig og lyttende mann.

Godt å ha en så god opplevelse til tross for mange prøvetakinger på første time hos en gynekolog, etter henvisning fra fastlege. Han tar seg virkelig tid til å forstå og lytte på det man har å fortelle.