Marit Veholmen

Hinnaklinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1992)

Hinnaklinikken Telefonnummer51 90 68 6851 90 68 ...
Hinnasvingene 46 4018 Stavanger
Marit Veholmen er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Veholmen

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Ja hun er formell på en måte, og det føles helt riktig.
Hun er forsiktig og informerer underveis, det er viktig for meg. - At hun vet hva hun gjør.
Jeg var redd første gangen selv om jeg var voksen, men skjønte etterpå at det ikke var noe særlig å være redd for.
Er jo bare bra fint at selve undersøkelsen ikke tar lenger tid enn det som er nødvendig.
Jeg har også vært hos vanlige leger, men aldri mer vanlig lege for meg.
Jeg kommer til å fortsette å gå til M.V. når jeg har behov, og så lenge hun har praksis.
Hun minner meg litt om min trygge gamle gynekolog som jeg hadde da jeg var ung.

Grusom kald opplevelse

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Jeg har gått til Marit noen få ganger pga. celleprøver og div. annen oppfølging (den ene gangen ble verre enn den andre!), og jeg har aldri møtt et så lite imøtekommende, empatisk og lite interessert menneske som jobber i helsevesenet! Hun er utrolig forhåndsdømmende og lite forståelsesfull, og ekstremt lite interessert i deg som pasient, særlig om du har litt ekstra baggasje og ikke er et prakteksemplar av en kvinne på 60 kg og 175 cm høy. Hun er en "oven-fra-og-ned-holdning" og generelt veldig kald. I forkant av at jeg gikk til henne hørte jeg mye bra om denne klinikken, men det viser seg at det er hun andre det alltid er snakk om da. Gikk derfra oppløst i tårer, og det var ikke pga. grunnen jeg gikk der for (og jeg griner ikke lett i slike situasjoner)! Vi var på grensen til melde henne inn til helsetilsynet, så grusomt var det! Men jeg gjorde dessverre ikke noe med det, men når jeg så hvor gode omtaler hun har fått her så måtte jeg bare skrive noe!
Jeg setter aldri mine ben hos henne igjen om hun var den siste gynekologen på denne jord, styr unna!

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Trygg, forståelsesfull og utrolig dyktig. Absolutt å anbefale, spesielt om en sliter med endometriose.

Egen og flink

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Jeg syns mennesker som er litt egne er helt geniale så Marit er genial.
Hun er kunnig og jeg føler at det hun sier er til mitt beste selv om det ikke alltid er det jeg vill høre. Hun grunder seg på vitenskap og ikke på "people-pleasing" og det føles trygt.
Hun er dessuten veldig flink og forsiktig med den fysiske undersøkelsen, så jeg vil aldri gå til noen annen igjen.

Behagelig og vennlig

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Har vært hos henne flere ganger, tidligere for generell undersøkelse og siden i fjor i forbindelse med kreft. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og beroliget i forhold til mitt problem og fikk god informasjon. Skjønner ikke de negative omtalene jeg nettopp har lest. Underlivsundersøkelse er ikke kjekt, men hos henne er det helt problemfritt, synes hun er flink. Jeg fortsetter hos Marit Veholmen så lenge jeg trenger henne og hun er tilgjengelig.