Marit Veholmen

Marit Veholmen er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Veholmen

Aldri mer

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Oppfattet henne som lite empatisk. Tok seg ikke god tid til å undersøke nøye. Ikke forsiktig under undersøkelse, selv om jeg gav beskjed på forhånd. Følte meg som pasient "i veien" smilte vel en gang da hun sa "betal i luken, hade". Dame av få ord og lite hyggelig. Går ikke dit igjen.

Veldig bra

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Hun var hyggelig og pratsom som gjorde at jeg slappet av i en undersøkelse som alle damer synes er ubehagelig. Hun kom med gode råd og var svært imøtekommende.
Jeg går gjerne tilbake til Marit igjen.

Veldig bra inntrykk

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Jeg hadde dessverre lest omtaler av henne før jeg gikk så jeg grudde meg mer enn vanlig til underlivsundersøkelse. MEN hun var utrolig hyggelig, dyktig, forklarte, så meg, hadde tid - jeg har kun positivt å si om timen og henne. Går veldig gjerne igjen til henne.

Uinteressert

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Fikk inntrykk av at jeg var i veien, overfladisk informasjon om pco og en 40 sekunders undersøkelse med ultralyd før jeg fikk en liten lapp med prisen på. Da kunne jeg gå. Etterpå var jeg engstelig for om hun hadde gjort undersøkelsen grundig nok.
Hun burde forbedre kommunikasjon og informasjon, første gang hun smilte var når jeg sa hadet bra. Går ikke tilbake til henne.

Helt OK

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Var veldig nervøs under undersøkelsen og hun var ikke noe særlig god på å berolige. Fikk også litt inntrykk av at hun så ned på meg siden jeg var ung. Hun var helt grei, men synes godt hun kunne vært mer sympatisk. Kommer ikke til å gå der igjen.

Kunne vært bedre

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med kvaliteten på undersøkelsen. Så ut som hun egentlig ikke var interessert i å høre problemet mitt. Fort inn, fort ut. Betal. Ha det.

Jeg er trygg hos Marit Veholmen!

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Hun hører på det jeg kommer med, hun er saklig og flink å informere. Jeg er veldig førnøyd med henne.

Er svært fornøyd med denne legen

Klinikk: Hinnaklinikken (offentlig) Skrevet

Marit er behagelig og saklig. Forklarer godt og tar seg god tid om nødvendig. Føler meg alltid trygg der.