Marit Veholmen

Marit Veholmen er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Veholmen

Dårlig tid / lite informasjo

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Oppfattet henne som kald og uinteressert. Rask undersøkelse og generell informasjon, ta kontakt igjen dersom det ikke går over, hadet og betal. Kommer ikke til å gå dit igjen.

Den beste legen jeg har vært hos!

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Marit er kompetent, grundig og omsorgsfull. Jeg er 100% fornøyd med oppfølgingen hos henne. Jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Usikker når jeg leser andres mening

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Mulig litt kald/ klinisk.. Marit er vanskelig å "lese" men tror egentlig hun er hyggelig og misforstås litt, men som lege skal man gjerne være litt 'klinisk'..? Har tatt celleprøve og biopsi flere ganger og konisering en gang hos henne, føler hun er nøye og dyktig og forklarer. Jeg kan nok spørre litt vel mye, men hun svarer godt, kanskje litt brydd etter litt vel mye snakking fra min side, men føler meg ivaretatt. Hun kan 'bagatellisere' ting litt, noe jeg setter pris på når jeg er redd og bekymret, da forklarer hun det slik at jeg sitter igjen med en følelse av at jeg kan slappe av og ikke trenger bekymre meg. Resepsjonisten(e) spesielt hun ene (den av de to jeg har hatt mest med og gjøre) er også utrolig varme og informative når jeg har spørsmål, haster ikke med å legge på og følger opp.

Aldri mer

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Oppfattet henne som lite empatisk. Tok seg ikke god tid til å undersøke nøye. Ikke forsiktig under undersøkelse, selv om jeg gav beskjed på forhånd. Følte meg som pasient "i veien" smilte vel en gang da hun sa "betal i luken, hade". Dame av få ord og lite hyggelig. Går ikke dit igjen.

Veldig bra

Klinikk: Hinnaklinikken Skrevet

Hun var hyggelig og pratsom som gjorde at jeg slappet av i en undersøkelse som alle damer synes er ubehagelig. Hun kom med gode råd og var svært imøtekommende.
Jeg går gjerne tilbake til Marit igjen.