Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Mislykket

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg var på undersøkelse og skulle få ny resept. Resepten kom aldri fram til apoteket og legen nektet å skrive ut ny resept. Jeg måtte tilslutt bestille time på Volvat for å få de medisinene som Dr Willumsen mente var absolutt nødvendige for meg.

Arrogant Og Forsinket.

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Ventet en time, uten noen forklaring på hvorfor, satt bare der. Når jeg da gikk bort til skranken' for å spørre om det ville ta enda lenger tid, visste de ikke svaret på det. Det satt en del av staben på spiserommet så jeg, ventet litt til, ble kalt inn og det gikk dårlig. Hun var sur og arrogant, fant meg sikkert uinteressant, så det var det. Makan til oppførsel, direkte barnslig.

Profesjonell

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Rolig, profesjonell gynekolog som fortalte underveis hva hun gjorde, og var veldig forsiktig. veldig fornøyd med både undersøkelsen, kommunikasjon og profesjonalitet.

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Føler meg trygg, godt ivaretatt og hørt. Blir sendt videre om det er noe, forklarer godt. Er en meget faglig dyktig lege.

Dyktig og lyttende

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

1. Gangstime. Jeg var for å skifte spiral. Hun spurte om jeg samtidig ville ta en celleprøve og tok ultralyd både før og etter for å sjekke at det var ok. Opplevde henne som lyttende da jeg hadde et par spørsmål ifht migrene og spiral. Effektiv og hyggelig. En positiv opplevelse der jeg følte meg ivaretatt. Forsinket men det er alltid fastlegen også.