Anne Lone Wollen

Anne Lone Wollen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Anne Lone Wollen

Anbefaler!!

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Jeg hadde en utrolig god opplevelse med Anne-Lone! Følte at hun var oppriktig interessert i det jeg delte og tok seg god tid til å finne den beste løsningen for meg.
Har tidligere opplevd å sitte igjen med en følelse av å ikke bli tatt seriøst andre steder, men med Anne-Lone opplevde jeg alt som positivt!
Anbefaler på det sterkeste!

Betryggende gynekolog

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Jeg kom inn til ultralydtime med ektemannen min og fikk et veldig positivt inntrykk av Anne-Lone. Både av hennes profesjonalitet, men også av hennes rolige og bevisst måte å informere/beskrive de oberservasjonene hun så om fosteret. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Medmenneske!

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Kom for en rutineundersøkelse, likevel tok hun seg god tid til en samtale om helsetilstand og livssituasjon. Selve undersøkelsen ble mindre ubehagelig enn fryktet ved at hun var trygg og god og forklarte alt hun gjorde underveis. Anbefales til alle som gruer seg for g.u.!

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Denne legen får deg til å slappe av i en stresset situasjon. Og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste legen jeg noensinne har vært hos

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Anne-Lone er en helt fantastisk lege og menneske, følte at hun var oppriktig interessert i meg og min situasjon. Hun gjorde et gynekologbesøk som jeg hadde gruet meg til og utsatt altfor lenge til en fin opplevelse, hun opptrådte rolig og profesjonelt og forklarte hele veien hva hun gjorde. Anbefales på det varmeste!