Anne-Lone Wollen

Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1992

Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Telefonnummer55 11 20 0055 11 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Laguneveien 9 5239 Rådal
Anne-Lone Wollen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Anne-Lone Wollen

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Dette er ein gynekolog som eg kan anbefale på det aller varmaste. Ho er ein varm, blid og engasjert lege, som er kunnskapsrik, trygg og effektiv . Ho klarer på kort tid å få både samtale, undersøking og plan utført, og ho huskar deg veldig godt som pasient og er personleg engasjert. I tillegg er ho svært sjarmerande med eit vinnande vesen.

Meget dyktig, empatisk og tilgjengelig

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Min opplevelse er at Dr. Wollen er en svært behagelig og dyktig behandler. Hun gir meg alltid inntrykk av at hun har tid og interesse for aktuelle problemstillinger. Hun er rolig og behagelig. Meget kunnskapsrik og pålitelig behandler.

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Dette er en kunnskapsrik og hyggelig lege som tar seg god tid til å forklare ting og svare på eventuelle spørsmål.Anbefales på det varmeste.

Dyktig lege

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Gruet meg til gynekologtime, men Anne lone tok meg godt imot og var kjempe dyktig i arbeidet sitt!
Følte meg skikkelig ivaretatt. Anbefaler virkelig Anne Lone ! :-)

Dyktig og trivelig lege

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

En kjempeflott og dyktig lege. Wollen er kunnskapsrik og tar seg god tid til å forklare det en måtte lure på og annet som er vesentlig. Følte meg veldig godt ivaretatt da vi var hos henne på tidlig ul i forbindelse med graviditet og jeg nøler ikke med å komme tilbake dit om jeg skulle trenge gynekolog igjen. Kan virkelig anbefales!