Anne-Lone Wollen

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Anne-Lone Wollen

Dyktig og trivelig lege

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

En kjempeflott og dyktig lege. Wollen er kunnskapsrik og tar seg god tid til å forklare det en måtte lure på og annet som er vesentlig. Følte meg veldig godt ivaretatt da vi var hos henne på tidlig ul i forbindelse med graviditet og jeg nøler ikke med å komme tilbake dit om jeg skulle trenge gynekolog igjen. Kan virkelig anbefales!

Verdens beste gynekolog!

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Dette er bare en helt fantastisk gynekolog. Jeg har vært til henne flere ganger nå. Hun er utrolig sympatisk, dyktig og omsorgsfull, og er rett og slett bare helt super!!

Svært fornøyd!

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Jeg gruet meg skikkelig til første møte med gynekolog og til å foreta en prøve av livmorhalsen. Etter anbefalinger falt valget på Anne-Lone, og jeg angrer ikke. Hun tok seg god tid til å forklare hva som skulle skje, samtidig som hun viste forståelse for min nervøsitet. Under hele timen informerte hun og overlot ingenting til overraskelsesmomentet. Hun er faglig dyktig og viser interesse for sine pasienter. Et godt valg og helt klart en jeg kommer til å benytte igjen!

Fantastisk dyktig, støttende og sympatisk

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Var der i forbindelse med problemer med en graviditet. Kan bare si gode ord. Anbefales på det sterkeste! Takk...