Anne-Lone Wollen

Anne-Lone Wollen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Anne-Lone Wollen

Medmenneske!

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Kom for en rutineundersøkelse, likevel tok hun seg god tid til en samtale om helsetilstand og livssituasjon. Selve undersøkelsen ble mindre ubehagelig enn fryktet ved at hun var trygg og god og forklarte alt hun gjorde underveis. Anbefales til alle som gruer seg for g.u.!

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Denne legen får deg til å slappe av i en stresset situasjon. Og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste legen jeg noensinne har vært hos

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Anne-Lone er en helt fantastisk lege og menneske, følte at hun var oppriktig interessert i meg og min situasjon. Hun gjorde et gynekologbesøk som jeg hadde gruet meg til og utsatt altfor lenge til en fin opplevelse, hun opptrådte rolig og profesjonelt og forklarte hele veien hva hun gjorde. Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Dette er ein gynekolog som eg kan anbefale på det aller varmaste. Ho er ein varm, blid og engasjert lege, som er kunnskapsrik, trygg og effektiv . Ho klarer på kort tid å få både samtale, undersøking og plan utført, og ho huskar deg veldig godt som pasient og er personleg engasjert. I tillegg er ho svært sjarmerande med eit vinnande vesen.

Meget dyktig, empatisk og tilgjengelig

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Min opplevelse er at Dr. Wollen er en svært behagelig og dyktig behandler. Hun gir meg alltid inntrykk av at hun har tid og interesse for aktuelle problemstillinger. Hun er rolig og behagelig. Meget kunnskapsrik og pålitelig behandler.