Katariina Laine

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1995)

Katariina Laine er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Katariina Laine

Varm og interessert i deg

Klinikk: Smedstadgynekologene AS Skrevet

Dr Laine er en gynekolog som også viser interesse for deg, for hvem du er og hvorfor du kommer til henne.
Hun har et godt smil.
Undersøkelsen var profesjonel med myke bevegelser og viste stor forståelse og innsikt i at slimhinner er såre etc.

Jeg kommer tilbake for ny sjekk om 2 år

Trygg og positiv

Klinikk: Smedstadgynekologene AS Skrevet

Jeg besøkte Katariine igår. Hun er en veldig snill lege som hører til pasienten. Jeg følgte meg trygg med henne. Hun er en 'good listener' og har riktkunnskap.

Tålmodig og dyktig

Klinikk: Smedstadgynekologene AS Skrevet

Jeg har hatt flere dårlige opplevelser med andre gynekologer, men følte meg virkelig trygg på Katariina. Jeg har hatt mye smerter under undersøkelse før, men hun brukte god tid, virket ikke å ha det travelt, stoppet mye underveis og beroliget meg. Hun forklarte hele tiden hva hun skulle gjøre og undersøkelsen gikk veldig bra takket være hennes faglige dyktighet. Vil absolutt anbefale henne til andre som ønsker en trygg og dyktig gynekolog!

Ikke bra!

Klinikk: Smedstadgynekologene AS Skrevet

Jeg opplevde denne legen som arrogant, kald og meget lite faglig oppdatert. Hun gir inntrykk av at hun er meget lei jobben sin og bare gleder seg til at pasienten skal gå ut av kontoret. Man er sårbar som pasient når man skal snakke om noe som i utgangspunktet er vanskelig og da hjelper det ikke når man møter en sånn dame som dette som nærmest viser med kroppsspråket sitt at hun kjeder seg.

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Smedstadgynekologene AS Skrevet

Opplevde undersøkelsen som svært ubehagelig. Laine kommuniserte dårlig, og opptrådte som kald og lite forståelsesfull. Dette er ikke en situasjon en skal behøve å føle seg usikker og sårbar i, forventer en gynekolog som i det minste prater underveis. Ved smerter følte jeg meg fullstendig overkjørt, da hun bare virket irritert.
Jeg opplevde henne som lite profesjonell, og fikk lite troverdighet overfor henne som fagperson i samtale etterpå.