Jan Helge Seglem Mortensen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1998)

Sentrumslegene Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen
Jan Helge Seglem Mortensen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Jan Helge Seglem Mortensen

Usedvannlig god!

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Denne legen har reddet livet mitt sikkert mange ganger, hadde det ikke vært for denne legens tålmodighet og usedvannlige vennlighet, hadde jeg sikkert vært en annen plass i dag.Selv om man ikke opplever alt man ønsker seg,er det viktig å huske at ofte kan det f.eks. komme svar på prøver osv. på avveie.Dette er ting legen selv ikke kan gjøre noe med,f.eks. hvis posten feilsender brev,som legen ikke engang kan kontrollere.Er glad at han er en usedvannlig dyktig og en av de meget sjeldne leger på internasjonalt toppnivå.

Beste legen i dette landet

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

For en dyktig , flink, god, forsiktig og omsorgsfull lege :) jeg er sikker på at han er Norges beste og mest behageligste lege :) :) :)
Han tok seg meget god tid, forklarte alt til minste detalj og lyttet til alt jeg hadde å si :)

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Veldig kunnskapsrik og profesjonprofesjonell.
Alle leger burde være som Dr Mortensen, bra for ham at han er utstående. Bedre lege skal man lete langt og lenge etter.

Denne lege må nok reknast for å væra i toppskjiktet av leger 😀

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Etter lengre problemer med denne kroppen kom eg til Jan Helge Mortensen i 2007. Dette har for meg våre som å vinne i livets lotteri. Maken til omtanke og oppfølging trur eg ein skal leite lenge etter har nå våre hos denne legen i 10-år.Eg er ein mann og har våre mykje sjuk i desse åra og kan bare seia ein ting tusen takk du har våre utrulig flink . 🌹🌹

Trygg og dyktig gynekolog - anbefales!!

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Jeg hadde time hos Dr. Mortensen for å ta ut en spiral uten tilgjengelige tråder. Sendte mail via nettsiden fredag ettermiddag og fikk time allerede dagen etterpå.
Opplevelsen med å sette inn spiralen var mildt sagt traumatisk i mitt tilfelle, og det var blant annet på grunn av dette at jeg gruet meg noe forferdelig til å ta den ut.
Jeg er i etterkant sjeleglad for at jeg havnet hos Dr. Mortensen og ikke ventet på henvisning fra fastlegen. Hans varme personlighet og behagelige vesen gjorde inngrepet til en god opplevelse til tross for smertene. Han er en god lytter, svarte villig på alle spørsmål og jeg lærte mye underveis i timen. Han var også veldig opptatt av at det skulle være minst mulig ubehagelig for meg og tok seg god tid.
Det føles som en stor lettelse å ikke lenger ha skrekk for gynekologiske undersøkelser, og jeg anbefaler han på det sterkeste!
Ekstra pluss for kjempefine lokaler, med dempet belysning og behagelig temperatur i selve undersøkelsesrommet.