Dørte Koss Harnes

Dørte Koss Harnes er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Dørte Koss Harnes

Uinteressert og uhøflig

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Fikk dårlig inntrykk med en gang, bare av energien. Nedlatende fremtoning, ikke interessert i å hjelpe deg, bare å komme med noen tilsynelatende tilfeldige løsninger og bli ferdig. Ble også glemt å sette opp oppfølgingstime. Resepsjonist og assistent var derimot ikke noe å klage på.

Håpløst

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Venta en time på venterommet og fikk ingen livstegn fra legen, ingen beskjed om at hun var forsinka. Prøvde å banke på sammen med andre pasienter som også ventet, men hun lukket aldri opp, kanskje var hun ikke der. Når jeg leser anmeldelsene her, var det kanskje like greit.

Umulig å få tak i

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Har man henne må man få spikret kontroller og ikke ta kontakt med «kontoret». Er ikke noe kontor, så er umulig å få tak i. Følger ikke opp mer enn nødvendig. Kun et minimum

Veldig fornøyd

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Ble henvist hit av fastlege. Fortalte om mine problemer og fikk en løsning som har fungert ypperlig. Gikk nøye igjennom potensielle bivirkninger - bra!

Ble også satt opp på en time til for å fjerne en føflekk. Gjort på 2 min.

Tusen takk for rask og effektiv behandling!

Viser ingen interesse

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Først er hun forsinket. Så står hun langt unna for å se på huden min og så sier hun at hun at hun kan fryse den ene hudutveksten fordi den sitter i bukselinningen.
Bruker 5 minutter på konsultasjonen og går inn på siderommet. Forteller ikke at jeg må betale ekstra for frysingen, men heldigvis kommer jeg på det i det jeg går og betaler. Få fastlegen til å henvise deg til en annen hudlege. Denne hudlegen virker ikke interessert i å behandle deg, så la deg behandle hos en annen.