Dørte Koss Harnes

Dørte Koss Harnes er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Dørte Koss Harnes

Helt talentløs

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Ventet over 40 min for å komme inn til timen, når jeg omsider kom inn var det er sur og uinteressert lege.

Riktig behandling

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Det å få resultat er avhengig av at en får riktig behandling. Jeg har vært hos annen hudlege tidligere og resultatet av det var tur på legevakten pga. magesår(sterke tabletter), ødelagt hår(sterke ligamenter), skulle også bli fulgt opp med kontroller, men dette skjedde ikke. Finner senere ut at han ikke jobbet der lengre, men gikk over til dr.dropin kjeden.

Ble henvist til dr. Koss-Harnes, fikk problemet løst med en tjæreshampoo! Blir litt irritert når en tenker tilbake, men er fornøyd med at problemet er løst nå, takket være riktig behandling.

Styr unna mens du kan, ikke dra hit.

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

For det første de begrensede tlf tidene og mulighetene for å oppnå kontakt gjennom skjemaene på siden til hudlegen er helt håpløse.

Første gang sto hun ca 2 meter unna for å se utsletttene mitt og sa hun ikke klarte å se det. Virket som hun var veldig engstelig for Coronna.

Den andre timen som var mange mnd senere, virket hun oppjaget og fraværende. Hun lurte på hvorfor jeg var så sen, før hun fant ut at jeg faktisk var tidlig ute til timen.

Så sa hun at hun skulle henvise meg videre til Rikshospitalet for der
var det noen som hadde greie på det hun mente det var.
Hun ga meg en gul lapp på det hun trodde det var, og sa det kom til å bli lang ventetid. Viser seg
flere mnd senere at hun har glemt at hun sa at hun skulle henvise meg,og ikke har henvist meg, når fastlegen min kontakter henne å spør hva som skjer med henvisningen. Hun sier til fastlegen at han for henvise meg videre og har ingen erindring overhodet at hun skulle gjøre det.
Sender hun også selv melding i skjemaet på siden og spør hvorfor hun ikke har henvist meg, men hun velger å ikke svare på den.

Jeg har gått lenge syk uten å få hjelp. Jeg har funnet et ny hudlege og må vente et halvt år der, før jeg faktisk kan få hjelp.

Ikke dra til Koss-Harnes
finn noen som faktisk hjelper dere.
Livet er for dyrbart til å gå lenge å være syk uten å få hjelp.

Dårlig totalinntrykk

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Ikke fornøyd med besøk, fikk ikke tilliten man bør få ved et legebesøk. Legen tok noen prøver, men har fremdeles ikke hørt noe etter dette, eller blitt fulgt opp.

Kunnskapsrik og effektiv

Klinikk: Hudlege Koss-Harnes Skrevet

Har vært hos Dorte Koss-Harnes 2 ganger og 1 tlf.samtale. Kan ikke få fullrost hennes kunnskap og effektivitet nok. Hun var den første hudlegen som foreskrev riktig behandling til meg. Opplevde henne som vennlig og lyttende. Anbefaler henne på det varmeste. Prisen er det heller ikke noe å utsette på.