Kjetil Guldbakke

Wergelandsveien 1 0167 Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Guldbakke

Beste hudlegen i Oslo

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Er utrolig fornøyd med all behandling jeg har fått hos Kjetil Guldbakke. Han har ett godt svar på alt og er veldig profesjonell og behagelig. Anbefales

Veldig kompetent!

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Opplevde å bli tatt på alvor, grundige forklaring, samt at han fant løsninger som faktisk virket. Har anbefalt han til venner.

En topp lege!

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Fikk time raskt. Kjetil Guldberg var veldig informativ. Tegnet, laget skisser, fortalte eksakt hva laserbehandling gikk ut på. Når jeg gikk fra legekontoret satt jeg ikke igjen med spørsmål, som man ofte gjør når man har vært hos lege.
Dessuten hyggelig backoffice, som først ikke hadde ledig time, men skulle ringe om det ble noe ledig raskt! De ringte med en gang det ble ledig, dagen etter!
Alt i alt, fantastisk lege, og hyggelig kontor. Mitt første besøk, jeg kommer igjen!

Dårlig Service - kun ute etter å tjene penger

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

- Ikke mulig å få kontakt med lege for spørsmål og oppfølging. Hadde ved flere anledninger spørsmål om behandling og medisinering. Fikk ikk snakke med hudlege, men kun dårlige og lite hyggelige svar fra de i kassen.
- De i kassen er svært lite serviceinnstilte og hjelpsomme, og de kan aldri svare på spørsmål. De ber deg ringe tilbake. En dag ba de meg ringe tilbake tre ganger til gitte tidspunkt, men det ble bare tull. Enten var personen borte ellers så hadde de ikke snakket med legen.
- betaler ekstra for resept og alt av dokumenter, da min resept
- betaler full pris for time hvis du avbestiller for sent
- her får man ingen ekstra service eller oppfølgerne for veldig dyr behandling. Hadde med glede betalt dyre summer for litt bedre service og hjelp enn dette. Noe jeg forventer av en privatklinikk.