Kjetil Guldbakke

Kjetil Guldbakke er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Guldbakke

Reddet huden min

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Etter mange år med svært ulikartede problemer (vekselvis kviser, vonde kuler, milier, sprengte blodkar, flassende, tørr og sår hud) og flere besøk hos ulike leger, ble jeg raskt diagnostisert med rosacea av Dr. Guldbakke. Dette er over 5 år siden, og jeg har en helt annen hud i dag.

Det er tåpelig at klinikken tar 200 kr for å skrive ut en resept, og (hvertfall per 2017) ikke hadde elektronisk resept. Men Dr Gullbakke går ut av sin vei for at dette skal volde så få problemer som mulig, og skriver gjerne ut resept på mange kremer, slik at du er dekket for et par år og ikke trenger å komme tilbake.

Kjetil er bare konge

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

God informasjon, dyktig og en omtenksom kar - Jeg tok IPL i 2 omganger i juli og august 2019 - Er så fornøyd med resultatet!!

Beste hudlegen i Oslo

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Fikk for mange år siden problemer med rosacea og deretter kviser. Har vært pasient siden 2013 og føler at jeg får den beste hjelpen. Er super fornøyd med resultatene og Kjetil. Han er veldig kunnskapsrik og går alltid igjennom historikken. Tar problemene på alvor!

Av og til vanskelig å få time på kort varsel men jeg venter gjerne når jeg vet jeg får så god service som jeg får.

Dyktig og imøtekommende lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Dette er en veldig dyktig og imøtekommende hudlege. Jeg trengte hjelp til behandling av akne, og har lenge kvidd meg for å ta opp problemet da jeg tidligere har opplevd å ikke bli tatt på alvor. Denne legen tok problemet på alvor fra første sekund og jeg fikk kjempegod hjelp. Jeg vil spesielt trekke frem de gode forklaringene av både mulige behandlingsalternativer og valgt behandlingsopplegg. Det koster litt mer, men for meg var det absolutt verdt pengene. Anbefales!

En veldig dyktig lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Han er en dyktig og hyggelig lege som tar seg god tid. Lett å prate. Spør alltid om det går bra. Han er grunnen til jeg kommer tilbake flere ganger.