Kjetil Guldbakke

Kjetil Guldbakke er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Guldbakke

Svært kompetent

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Slet med utslett over lange perioder. Fikk mye ulike medisiner fra fastlege. En konsultasjon med Guldbakke og ble satt på riktig medisin. Flere år med plager løst etter en konsultasjon med hudspesialist Guldbakke. Effektiv og sympatisk.

Flink hudlege - den beste

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Jeg har vært hos han flere ganger, siste gang mars 2021.
Jeg har vært hos mange hudleger. men Guldbakke er den jeg har følt meg mest ivaretatt hos. Fikk laserbehandling for pigmentflekker, og resultatet er blitt veldig bra. Har også hatt med barnebarnet mitt til Guldbakke. Har vært der to ganger, fått behandling for anker, med bra resultat,

Reddet huden min

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Etter mange år med svært ulikartede problemer (vekselvis kviser, vonde kuler, milier, sprengte blodkar, flassende, tørr og sår hud) og flere besøk hos ulike leger, ble jeg raskt diagnostisert med rosacea av Dr. Guldbakke. Dette er over 5 år siden, og jeg har en helt annen hud i dag.

Det er tåpelig at klinikken tar 200 kr for å skrive ut en resept, og (hvertfall per 2017) ikke hadde elektronisk resept. Men Dr Gullbakke går ut av sin vei for at dette skal volde så få problemer som mulig, og skriver gjerne ut resept på mange kremer, slik at du er dekket for et par år og ikke trenger å komme tilbake.

Kjetil er bare konge

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

God informasjon, dyktig og en omtenksom kar - Jeg tok IPL i 2 omganger i juli og august 2019 - Er så fornøyd med resultatet!!

Beste hudlegen i Oslo

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Fikk for mange år siden problemer med rosacea og deretter kviser. Har vært pasient siden 2013 og føler at jeg får den beste hjelpen. Er super fornøyd med resultatene og Kjetil. Han er veldig kunnskapsrik og går alltid igjennom historikken. Tar problemene på alvor!

Av og til vanskelig å få time på kort varsel men jeg venter gjerne når jeg vet jeg får så god service som jeg får.

Dette er en Pluss-tjeneste.