Kjetil Guldbakke

Oslo Hudlegesenter

Hud og veneriske sykdommer

2005

Oslo Hudlegesenter Telefonnummer22 03 21 0022 03 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Wergelandsveien 1 0167 Oslo
Kjetil Guldbakke er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Guldbakke

En veldig dyktig lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Han er en dyktig og hyggelig lege som tar seg god tid. Lett å prate. Spør alltid om det går bra. Han er grunnen til jeg kommer tilbake flere ganger.

Behagelig og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Fantastisk dyktig lege. Tar seg god tid, og er oppriktig interessert. Følger til og med opp temaer fra tidligere konsultasjoner, selv om temaet ikke var utgangspunkt for denne timebestillingen. Det er det sjelden leger tar seg tid til. Forklarer og tegner på ark, er nøye. Følte meg sett og tatt på alvor. Anbefales!

Beste legen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Kjetil er en utrolig dyktig lege. Jeg dro til han pga anbefalinger av andre som tidligere hadde besøkt han, og det var en veldig god opplevelse; jeg følte at han FAKTISK BRYDDE seg om problemene mine. Det er noe leger sjeldent gjør for tiden. Kjetil er blant de få legene i Norge som gir kvalitet (han gir RIKTIG, men også utfyllende informasjon om sykdommer/medisiner/...). Utdanningsbakgrunnen sier vel sitt.

Beste hudlegen i Oslo

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Er utrolig fornøyd med all behandling jeg har fått hos Kjetil Guldbakke. Han har ett godt svar på alt og er veldig profesjonell og behagelig. Anbefales

Veldig kompetent!

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Opplevde å bli tatt på alvor, grundige forklaring, samt at han fant løsninger som faktisk virket. Har anbefalt han til venner.