Caroline Strandhagen

Hudklinikken Jon Langeland

Hud og veneriske sykdommer

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Caroline Strandhagen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Caroline Strandhagen

Svært dyktig hudlege!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har kun positivt å si om hudlege Caroline Strandhagen! Jeg følte meg trygg og ivaretatt fra første stund. Hun var blid, hyggelig, lyttende, forståelsesfull og informerte meg godt. Jeg fjernet solskader og blodkar i ansiktet med svært godt resultat. Dyktig hudlege som jeg anbefaler på det sterkeste!

Lite lyttende

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Kom med sår rød hodebunn, undersøkte ikke hodebunnen. Spurte hva er problemet jeg har da sett rødere hodebunn. Dette har jeg nå gått med i 8 mnd. Følte ikke jeg fikk noe hjelp.

Suuuuuper

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Sjeldent å møte en så dyktig, nøye og attpåtil en lege med glimt i øye og et herlig humør!
Får oppflg i forb m føflekk kreft og ingen bekymring fra meg blir overhørt. Hun fjerner suspekte "flekker" og hudforandringer med en gang og "vi venter ikke å ser"

Svært kunnskapsrik og hyggelig lege!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Dyktig, lyttende, empatisk og grundig. Ga klare svar og anbefalinger. Følte meg svært godt ivaretatt. Anbefales varmt videre!

Kjempeflink og veldig hyggelig!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått til Caroline Strandhagen for sjekk og fjerning av føflekker. Hun er alltid veldig blid og hyggelig, og gjør en grundig og effektiv medisinsk vurdering. Jeg har alltid følt meg 100% trygg på at hun gjør en optimal jobb. Hun kommuniserer også veldig godt både når det gjelder undersøkelser og prøveresultat. Dr Strandhagen anbefales absolutt!