Caroline Strandhagen

Youngstorget 2b 0181 Oslo
Tlf: 23 35 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Caroline Strandhagen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Caroline Strandhagen

Den beste hudlegen jeg har hatt

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått til Caroline i over ett år nå, med forskjellige hudproblem. Hun er veldig kunnskapsrik, dyktig, oppriktig, interessert, engasjert og varm og blid. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne, og hun har hjulpet meg utrolig mye! Jeg har fått hjelp med uren hud, hun forsto med en gang min fortvilelse og satte opp et bra opplegg. Jeg kontakter alltid Caroline dersom jeg har behov for noe hudrelatert. Jeg vet jeg er i de beste hender og jeg har fått god hjelp med alle problemer. Jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner - og anbefaler henne varmt videre til de som er ute etter en flink og hyggelig lege.

Svært dyktig og sympatisk

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Hadde time hos Caroline Strandhagen i forbindelse med sjekk og fjerning av føflekker, samt råd om problemhud i ansiktet. Hun var svært profesjonell og grundig - slik at jeg følte at jeg ble tatt på alvor - samtidig som hun var immøtekommende og blid. Føflekkene ble fjernet svært pent, så man kan ikke se noe arr i etterkant. Jeg fikk også gode råd om huden min ellers og fikk resept på krem som ser ut til å virke bra. Jeg går gjerne til Caroline igjen, for jeg følte hun lyttet til meg og tok seg til til å gjøre en grundig jobb. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Svært solid med særdeles god oppfølging!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Gikk til en rutinesjekk. Grundig og god undersøkelse. Måtte fjerne en føflekk som viste seg å være ondartet. Fikk utmerket oppfølging etterpå.

Den beste hudlegen jeg har hatt.

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Caroline Strandhagen viser alltid stor interesse og tar seg god tid med pasienten. Hun er veldig nøye og flink, og hun er bestandig blid og hyggelig. Jeg er veldig fornøyd med resultatene etter jeg har vært hos henne. Håper jeg få ha henne som min hudlege for alltid.

Endelig en som lytter!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Dr. Strandhagen er en lege som lytter og tar dine bekymringer på alvor. Hun forklarte alt grundig, nøye og rolig, og på en måte som var enkel å forstå. Jeg følte meg trygg og godt tatt vare på av henne. Anbefales på det varmeste!

Hyggelig og flink

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Hyggelig og profesjonell dame som tar pasienten på alvor. Grundig og fokusert. Kan anbefales på det sterkeste.

Veldig uprofesjonell

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Trengte å fjerne en føflekk og når jeg kom dit var det ingen spørsmål vedrørende føflekken, heller ikke noe dyp eksaminasjon. Rett å slett veldig overfladisk og tydelig at hun hadde dårlig tid, hvor hun bare startet med en gang.

Ønsket å vite når resultatene var klare, hun nevnte 3 uker og at dette var ikke noe jeg trengte å tenke på da hun viste alt om dette og det var ikke noe problemer med den. Har enda ikke mottatt noe svar eller tilbakemelding på prøvene. Inntrykket er en veldig uprofesjonell behandling..

Dyktig, profesjonell og nøyaktig.

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Caroline Strandhagen er profesjonell og er opptatt av å forstå helheten i pasientens helsesituasjon.
Hun er god til å lytte, forklare og beskrive fagterminologi slik at man føler seg trygg. Jeg har derfor tiltro til at hennes vurderinger og anbefalinger er basert på en god helhetsvurdering.
Hennes spisskompetanse og nøyaktighet gjorde at jeg ble godt ivaretatt som pasient og anbefaler derfor hudlege Standhagen på det sterkeste.

Profesjonell hudlege

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har vært to ganger hos hudlegen. Den første gangen tok hun og frøs 2 føflekker og hun opererte bort en føflekk. Den andre gangen brukte hun laser mot rødheten jeg hadde i ansiktet. Begge gangene jeg har vært hos hudlegen har jeg alltid vært fornøyd med resultatet. Caroline er utrolig profesjonell og meget effektiv. Hun tok seg god tid begge gangene for å høre hva jeg hadde å si og jeg følte meg bekvem. Har anbefalt min hudlege til bekjente og venner.

Dårlig inntrykk

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Trengte behandling for mild akne og legen satt meg på en antibiotikakur på sekundet. Hun var ikke interessert i å utrede hva som ligger bak symptomene mine og hadde heller ikke kjennskap til vanlige bivirkninger av medisinen eller hvordan den brukes korrekt. Jeg sa jeg var skeptisk til antibiotika, men hun ga meg ikke noen andre valgmuligheter. Jeg er veldig skuffet. Betalte 1100 kroner og føler at jeg ikke fikk noen som helst hjelp. Forventet mer av en privatlege