Caroline Strandhagen

Hudklinikken Jon Langeland

Hud og veneriske sykdommer

2004

Hudklinikken Jon Langeland Telefonnummer23 35 58 5023 35 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Youngstorget 2b 0181 Oslo
Caroline Strandhagen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Caroline Strandhagen

Suuuuuper

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Sjeldent å møte en så dyktig, nøye og attpåtil en lege med glimt i øye og et herlig humør!
Får oppflg i forb m føflekk kreft og ingen bekymring fra meg blir overhørt. Hun fjerner suspekte "flekker" og hudforandringer med en gang og "vi venter ikke å ser"

Svært kunnskapsrik og hyggelig lege!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Dyktig, lyttende, empatisk og grundig. Ga klare svar og anbefalinger. Følte meg svært godt ivaretatt. Anbefales varmt videre!

Kjempeflink og veldig hyggelig!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått til Caroline Strandhagen for sjekk og fjerning av føflekker. Hun er alltid veldig blid og hyggelig, og gjør en grundig og effektiv medisinsk vurdering. Jeg har alltid følt meg 100% trygg på at hun gjør en optimal jobb. Hun kommuniserer også veldig godt både når det gjelder undersøkelser og prøveresultat. Dr Strandhagen anbefales absolutt!

Den beste hudlegen jeg har hatt

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått til Caroline i over ett år nå, med forskjellige hudproblem. Hun er veldig kunnskapsrik, dyktig, oppriktig, interessert, engasjert og varm og blid. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne, og hun har hjulpet meg utrolig mye! Jeg har fått hjelp med uren hud, hun forsto med en gang min fortvilelse og satte opp et bra opplegg. Jeg kontakter alltid Caroline dersom jeg har behov for noe hudrelatert. Jeg vet jeg er i de beste hender og jeg har fått god hjelp med alle problemer. Jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner - og anbefaler henne varmt videre til de som er ute etter en flink og hyggelig lege.

Svært dyktig og sympatisk

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Hadde time hos Caroline Strandhagen i forbindelse med sjekk og fjerning av føflekker, samt råd om problemhud i ansiktet. Hun var svært profesjonell og grundig - slik at jeg følte at jeg ble tatt på alvor - samtidig som hun var immøtekommende og blid. Føflekkene ble fjernet svært pent, så man kan ikke se noe arr i etterkant. Jeg fikk også gode råd om huden min ellers og fikk resept på krem som ser ut til å virke bra. Jeg går gjerne til Caroline igjen, for jeg følte hun lyttet til meg og tok seg til til å gjøre en grundig jobb. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!