Caroline Strandhagen

Youngstorget 2b 0181 Oslo
Tlf: 23 35 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Caroline Strandhagen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Caroline Strandhagen

Den beste hudlegen jeg har hatt

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått til Caroline i over ett år nå, med forskjellige hudproblem. Hun er veldig kunnskapsrik, dyktig, oppriktig, interessert, engasjert og varm og blid. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne, og hun har hjulpet meg utrolig mye! Jeg har fått hjelp med uren hud, hun forsto med en gang min fortvilelse og satte opp et bra opplegg. Jeg kontakter alltid Caroline dersom jeg har behov for noe hudrelatert. Jeg vet jeg er i de beste hender og jeg har fått god hjelp med alle problemer. Jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner - og anbefaler henne varmt videre til de som er ute etter en flink og hyggelig lege.

Svært dyktig og sympatisk

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Hadde time hos Caroline Strandhagen i forbindelse med sjekk og fjerning av føflekker, samt råd om problemhud i ansiktet. Hun var svært profesjonell og grundig - slik at jeg følte at jeg ble tatt på alvor - samtidig som hun var immøtekommende og blid. Føflekkene ble fjernet svært pent, så man kan ikke se noe arr i etterkant. Jeg fikk også gode råd om huden min ellers og fikk resept på krem som ser ut til å virke bra. Jeg går gjerne til Caroline igjen, for jeg følte hun lyttet til meg og tok seg til til å gjøre en grundig jobb. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Svært solid med særdeles god oppfølging!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Gikk til en rutinesjekk. Grundig og god undersøkelse. Måtte fjerne en føflekk som viste seg å være ondartet. Fikk utmerket oppfølging etterpå.

Den beste hudlegen jeg har hatt.

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Caroline Strandhagen viser alltid stor interesse og tar seg god tid med pasienten. Hun er veldig nøye og flink, og hun er bestandig blid og hyggelig. Jeg er veldig fornøyd med resultatene etter jeg har vært hos henne. Håper jeg få ha henne som min hudlege for alltid.

Endelig en som lytter!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Dr. Strandhagen er en lege som lytter og tar dine bekymringer på alvor. Hun forklarte alt grundig, nøye og rolig, og på en måte som var enkel å forstå. Jeg følte meg trygg og godt tatt vare på av henne. Anbefales på det varmeste!