Caroline Strandhagen

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2004)

Caroline Strandhagen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Caroline Strandhagen

Profesjonell, trivelig og effektiv! Anbefales!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Var hos Dr Strandhagen i sommer, fikk henne anbefalt av en kollega. Fikk raskt time, og kom inn til tiden. Hun var meget dyktig, i tillegg rask og effektiv. Utrolig profesjonell, og ikke minst, kjempehyggelig! Anbefales alle!

Veldig positiv opplevelse

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Har vært hos Caroline flere ganger og hun er alltid hyggelig og lytter til bekymringer og spørsmål jeg har. Trygg og behagelig. Anbefales!

Svært dyktig hudlege!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har kun positivt å si om hudlege Caroline Strandhagen! Jeg følte meg trygg og ivaretatt fra første stund. Hun var blid, hyggelig, lyttende, forståelsesfull og informerte meg godt. Jeg fjernet solskader og blodkar i ansiktet med svært godt resultat. Dyktig hudlege som jeg anbefaler på det sterkeste!

Lite lyttende

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Kom med sår rød hodebunn, undersøkte ikke hodebunnen. Spurte hva er problemet jeg har da sett rødere hodebunn. Dette har jeg nå gått med i 8 mnd. Følte ikke jeg fikk noe hjelp.

Suuuuuper

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Sjeldent å møte en så dyktig, nøye og attpåtil en lege med glimt i øye og et herlig humør!
Får oppflg i forb m føflekk kreft og ingen bekymring fra meg blir overhørt. Hun fjerner suspekte "flekker" og hudforandringer med en gang og "vi venter ikke å ser"