Elin Holthe Johnsen

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hønefoss hudlegekontor Telefonnummer32 11 55 4032 11 55 ...
Kartverksveien 7 3511 Hønefoss
Askin Telefonnummer64 80 90 9064 80 90 ...
Rosenholmveien 25 1414 Trollåsen
Elin Holthe Johnsen er hudlege i Nordre Follo og Ringerike

Siste vurderinger av Elin Holthe Johnsen

Fryktelig opplevelse.

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Jeg ble henvist til Elin Holthe Johnsen som er hudlege på Hønefoss Hudlegekontor på kartsverksveien 7.

Jeg må utdype min ærlighet og dele at dette var en fryktelig opplevelse. Hun var ufin, respektløs, og veldig nedverdigende, Avbrytende og null interesse i å lytte.

Jeg følte på direkte ubehag i hennes nærvær og energi.

Jeg vil ikke anbefale noen å reise dit hvis du ønsker å føle det godt mottatt, og hørt.

Styr unna. Helt forferdelig klinikk.

Misbruk av autoritet og ignorant

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

På henvisningstimen på hønefoss hudlegekontor møtte jeg hudlegen, Elin Holte Johnsen.

På konsultasjonstimen hos Elin ble hele kroppen min vurdert av talg og hudormer: Jeg er ikke en typisk pasient som ønsker å inneta medikamenter, for det kan medføre utfordringer bak det.

I sammenheng med denne timen fortalte jeg mitt problem med store kviser under huden bak nedre ryggdel og låret. Jeg fortalte om at det problamiserte det intime livet.

Elin valgte heller høre hva jeg har å si angående hva jeg har lyst til når det gjelder behandling. Fortalte henne om min misnøye til selv medisinering av medikamenter. I tillegg virket ikke hudlegen interessert i faktumet med intimlivet mitt, og omtrent ignorerte faktumet at det varierer fra periode til periode, akkurat som kviser på ansiktet.

Jeg ventet fem månender på konsultasjon hos hønefoss hudlegekontor, og møtte med ignoranse fra legen. Elin sjekket i det minste kvisene som preger meg og min kropp. Men konsultasjonstimen virket mest behagelig på grunn av hennes holdning til mitt hudproblem

forferdelig

Klinikk: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Hatt denne behandleren v/hønefoss hudlegekontor
Denne legen er bare helt forferdelig i pasientkontakt. kjipe kommentarer, tror ikke på det du sier, unødige vevprøver, overstyrer hva du ønsker eller sier. Virker som om det er samme svar og behandling til alle pasienter? Hvis du har noe valg, styr unna..
De andre ansatte er fine.
Konstruktiv kritikk ville være å få mer fokus på brukermedvirkning.

Dårlig

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Tok meg ikke seriøst og det virket som hun syntes jeg var mer en plage enn en pasient hun ønsket å hjelpe

Uinteressert og nedlatende

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Etter en kjapp konklusjon på 2 minutter så fikk jeg bare nedlatende svar på spørsmål jeg hadde som at det var en selvfølge.. hun hadde bestemt seg før jeg kom.. ikke vært borti dårligere kundebehandling tidligere