Elin Holthe Johnsen

Elin Holthe Johnsen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Elin Holthe Johnsen

Skuffende

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Denne legen gjorde meg ikke oppmerksom på at min lidelse var uhelbredelig og at foreskrevet medisin kun ville stille symptomene for en kort tid. Hun sa dermed intet om hva jeg burde gjøre dersom symptomene meldte seg på nytt. Jeg leverte derfor medisinene tilbake på apotek etter at behandlingstiden var over. Resultatet er at jeg ikke vet hvordan den nye situasjonen med tilbakefall skal håndteres og det vil koste meg 200 kroner å kjøpe ny medisin. Jeg har ikke råd til å gå til henne igjen og fastlegen får jeg ikke time hos før om to uker.
Regningen var ellers dobbelt så stor som angitt oppdaget jeg etter å ha betalt (3 600 kroner, for under 10 minutter), det var åpenbart ikke gjort med hensikt og jeg fikk pengene tilbake da jeg tok opp forholdet, men det styrket ikke tilliten.

Lite hjelpsom og uengasjert

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Vil ikke anbefale henne som hudlege ettersom hun under timen både virket uengasjert og heller ikke kom med noen råd eller anbefalinger til forebygging eller behandling, selv om dette ble spurt om spesifikt.

Virket ikke som hun tok problemet på alvor og at hun hadde dårlig tid og helst ville bli ferdig med timen. For min del var det bortkastet tid og penger å booke time hos henne.

Vet ikke hva jeg skal si...

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg bestilte en time hos henne pga hud problemer som hemmer meg mye i hverdagen..
Når jeg fortalte å viste henne dette fikk jeg et spm. Hva forventer du at jeg kan hjelpe deg med? Hun var ubehagelig og veldig lite interissert følte jeg..
Ikke ei lege jeg anbefaler!

God lege som møter mennesket

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg var hos Elin med et problem som jeg har slitt med i flere år og gruet meg ganske mye til konsultasjonen. Elin møtte meg som menneske først og fremst, og jeg fikk rask tillitt til henne. Hun var dyktig og effektiv i arbeidet og løste problemet som jeg har slitt med i 3 år på 20 minutter (jeg har vært hos flere leger før henne som ikke løste problemet).

For å summere så er hun veldig hyggelig, empatisk og dyktig. Ville anbefalt henne til alle jeg kjenner.

Det eneste som er dumt er at siden det er privat, så blir dyrt.
Fikk dog time med en gang, fremfor å vente i mange måneder på en time.