Elin Holthe Johnsen

Aleris Frogner - Oslo

Hud og veneriske sykdommer

2002

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Elin Holthe Johnsen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Elin Holthe Johnsen

Dårlig, lite informativ, og lite kunnskap.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Om du ønsker en lege som er hyggelig, og lite engasjert, med begrenset kunnskap, så er hun legen for deg. Vil ikke anbefale å dra til henne, det er penger rett ut av vinduet, 1700 kroner for 3 minutter, å du føler deg ikke akkurat bedre når du drar, om noe verre.

Trygg og beroligende

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Hun var rolig og behagelig å snakke med, jeg følte meg godt ivaretatt og skulle aldri ha ventet så lenge med å gå privat med problemet mitt, de de offentlige har lange ventelister.
Hun var flink og saklig og profesjonell.

Skjønner ikke hvorfor denne legen har så dårlig tilbakemelding da hun gav meg en super service.
Anbefales

Skuffende

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Denne legen gjorde meg ikke oppmerksom på at min lidelse var uhelbredelig og at foreskrevet medisin kun ville stille symptomene for en kort tid. Hun sa dermed intet om hva jeg burde gjøre dersom symptomene meldte seg på nytt. Jeg leverte derfor medisinene tilbake på apotek etter at behandlingstiden var over. Resultatet er at jeg ikke vet hvordan den nye situasjonen med tilbakefall skal håndteres og det vil koste meg 200 kroner å kjøpe ny medisin. Jeg har ikke råd til å gå til henne igjen og fastlegen får jeg ikke time hos før om to uker.
Regningen var ellers dobbelt så stor som angitt oppdaget jeg etter å ha betalt (3 600 kroner, for under 10 minutter), det var åpenbart ikke gjort med hensikt og jeg fikk pengene tilbake da jeg tok opp forholdet, men det styrket ikke tilliten.

Lite hjelpsom og uengasjert

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Vil ikke anbefale henne som hudlege ettersom hun under timen både virket uengasjert og heller ikke kom med noen råd eller anbefalinger til forebygging eller behandling, selv om dette ble spurt om spesifikt.

Virket ikke som hun tok problemet på alvor og at hun hadde dårlig tid og helst ville bli ferdig med timen. For min del var det bortkastet tid og penger å booke time hos henne.

Vet ikke hva jeg skal si...

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg bestilte en time hos henne pga hud problemer som hemmer meg mye i hverdagen..
Når jeg fortalte å viste henne dette fikk jeg et spm. Hva forventer du at jeg kan hjelpe deg med? Hun var ubehagelig og veldig lite interissert følte jeg..
Ikke ei lege jeg anbefaler!