Xiaotong Li

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2003)

Xiaotong Li er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Xiaotong Li

Legen er ikke interessert i å bruke tid på pasienten

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Legen brukte lite tid på sette seg inn i min sak og var heller ikke spesielt interessert i å høre om hva jeg har tidligere prøvd av behandlingen hos min fastlege.
Min hudplage ble ikke undersøkt grundig nok (det ble ikke tatt noen prøver eller tatt hensyn til det jeg prøvde å fortelle).
Det hadde vært kanskje greit hvis hans hadde hjulpet meg til slutt, men hans behandling hadde heller ingen virkning.
Tapte tid, måtte bytte lege

Behagelig og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hyggelig og i møtekommende. Kunnskapsrik og forsiktig behandler. Har vært til behandling for Rosecea og for føflekk sjekk. Han fjernet også en vorte.

Virket ikke interessert i å bruke tid på pasienten

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Det virket ikke som om han var interessert i å bruke tid på meg som pasient. Jeg opplevde ikke at han tok spørsmålene mine på alvor. Dette var en meget skuffende opplevelse.

Sært vennlig og dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dette er en svært dyktig lege som vet hvordan han skal behandle pasientene sine på en måte som gjør at de gleder seg til å komme tilbake. Han anbefales på det sterkeste.

Uprofesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg var hos Li til konsultasjon pga akne.
Ikke én gang spurte han meg om huden min eller hva slags produkter jeg har brukt tidligere.
Legen viser langt ifra tilstrekkelig kunnskap på hvordan behandle akne relaterte problemer, da det eneste han ville var å gi meg flere kremer. Etter snau halvtime sier han at han er ferdig og jeg må gå.

Dette er en Pluss-tjeneste.