Xiaotong Li

Volvat Oslo - Majorstuen

Hud og veneriske sykdommer

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Volvat Oslo - Majorstuen Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo
Xiaotong Li er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Xiaotong Li

Virket ikke interessert i å bruke tid på pasienten

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Det virket ikke som om han var interessert i å bruke tid på meg som pasient. Jeg opplevde ikke at han tok spørsmålene mine på alvor. Dette var en meget skuffende opplevelse.

Sært vennlig og dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dette er en svært dyktig lege som vet hvordan han skal behandle pasientene sine på en måte som gjør at de gleder seg til å komme tilbake. Han anbefales på det sterkeste.

Uprofesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg var hos Li til konsultasjon pga akne.
Ikke én gang spurte han meg om huden min eller hva slags produkter jeg har brukt tidligere.
Legen viser langt ifra tilstrekkelig kunnskap på hvordan behandle akne relaterte problemer, da det eneste han ville var å gi meg flere kremer. Etter snau halvtime sier han at han er ferdig og jeg må gå.

Fantastisk hudlege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dr Li var både hyggelig, lyttende og virket kunnskapsrik. Kommer absolutt tilbake om jeg trenger hudlege igjen, og vil anbefale ham videre.

Profesjonell og tydelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Veldig nøye sjekk av absolutt alle føflekker. Veldig behagelig personlighet og lyttende. Rolig og profesjonell. Ga informasjon om ytterligere muligheter for å ta bilder, for å kunne følge opp om ett år.