Xiaotong Li

Volvat Oslo - Majorstuen

Hud og veneriske sykdommer

2003

Volvat Oslo - Majorstuen Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo
Xiaotong Li er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Xiaotong Li

Uprofesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg var hos Li til konsultasjon pga akne.
Ikke én gang spurte han meg om huden min eller hva slags produkter jeg har brukt tidligere.
Legen viser langt ifra tilstrekkelig kunnskap på hvordan behandle akne relaterte problemer, da det eneste han ville var å gi meg flere kremer. Etter snau halvtime sier han at han er ferdig og jeg må gå.

Fantastisk hudlege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dr Li var både hyggelig, lyttende og virket kunnskapsrik. Kommer absolutt tilbake om jeg trenger hudlege igjen, og vil anbefale ham videre.

Profesjonell og tydelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Veldig nøye sjekk av absolutt alle føflekker. Veldig behagelig personlighet og lyttende. Rolig og profesjonell. Ga informasjon om ytterligere muligheter for å ta bilder, for å kunne følge opp om ett år.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd med min konsultasjon hos Xiaotong Li. Han lyttet konsentrert til alt jeg hadde å si, undersøkte grundig, og gav deretter en veldig pedagogisk og grundig forklaring på mine problemer, inkludert de ulike behandlingsmulighetene jeg hadde. Han gav meg også masse gode råd om forebyggende tiltak for mine plager. En kunnskapsrik, rolig og behagelig lege å være hos. Jeg følte meg hundre ganger mer tatt på alvor og lyttet til enn hos fastlegen min, samt at den behandlingen jeg fikk anbefalt føltes grundig gjennomtenkt og basert på en stor mengde medisinsk kunnskap. Anbefales på det sterkeste!

A solid and thorough professional

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Having lived a mostly outdoor life not too conscious of sunscreen, I began skin check-ups now and then some years ago. I now go to doctor Li for an annual check of my skin and moles. He is the best dermatologist I have been to. He has me lay down on his bench and conducts a thorough inspection of front and back including limbs, taking his time. He answers questions and explains irregularities in a calm and reassuring way. I walk out of his office pleased to be in the hands of a solid and thorough professional.