Jurgen Funk

Dr. Funks Hudklinikk AS

Hud og veneriske sykdommer

1987

Dr. Funks Hudklinikk AS Telefonnummer69 20 98 0069 20 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Prinsensgt. 9 1530 Moss
Jurgen Funk er hudlege i Moss

Siste vurderinger av Jurgen Funk

Lege som tar problemene dine på alvor

Klinikk: Dr. Funks Hudklinikk AS Skrevet

Dr. Funk er en lege som lytter til dine problemer, og finner løsninger som fungerer. Han er utrolig dyktig og profesjonell.

Dyktig og effektiv.

Klinikk: Dr. Funks Hudklinikk AS Skrevet

Jeg har vært hos denne legen lenge og han kan virkelig jobben sin. Nye problem og symptomer blir tatt på alvor, han finner løsninger og setter riktige diagnoser raskt.

Dårlig system!

Klinikk: Dr. Funks Hudklinikk AS Skrevet

Legen var bra men ikke resepsjonisten. Ble 10 min forsinket og ringte desperat for å si ifra (begynte 30 min før timen) og kom ikke gjennom! De fikk tatt inn en annen pasient 5 min etter min time men når jeg dukket opp måtte jeg da vente i 2 timer for å komme inn. Helt umulig å gi meg timen til den som fikk min! Helt uakseptabel oppførsel fra noen! Null forståelse for at ting uten for vår kontroll kan skje på en times kjøretur!!!

Interessert, engasjert og dyktig lege

Klinikk: Dr. Funks Hudklinikk AS Skrevet

De gir god oppfølging og har et positivt og hyggelig personale. Føler man er i trygge hender. Anbefales!

Lite imøtekommende

Klinikk: Dr. Funks Hudklinikk AS Skrevet

Vi ble henvist dit og fikk time etter flere måneder. Legen likte ikke at det ble tatt opp problemstillinger som var relatert til sykdommen, men som hadde oppstått etter første bestilling (Dvs flere måneder tidligere).