Guttorm Edvin Guleng

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2004)

Østfold hudlegeklinikk Telefonnummer406 46 000406 46 0 ...
Tordenskioldsgate 12 1606 Fredrikstad
Guttorm Edvin Guleng er hudlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Guttorm Edvin Guleng

Kunnskapsrik, interessert og vennlug

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

En helt super lege! Dessverre lang ventetid men så bra når man først får time. Lytter godt, reflekterer sammen med pasienten om hva en bør satse på av behandling. Anbefales på det varmeste.

Super hyggelig lege

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Er superfornøyd med Dr. Guleng, ble henvist dit for utredelse hudforandringer, tok meg på alvor og utarbeidet en behandlingsplan for å hjelpe med eksem i hodebunn og ansikt. 😃

Fantastisk lege

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Hadde med min sønn for fjerning av føflekk og en titt på en føflekk. Det er en mann som virkelig tar seg tid til å prate og roe ned en liten gutt. Fortalte hele tiden hva som skulle skje osv. Var en gutt som hadde gruet seg masse, men gikk ut derifra å var veldig fornøyd. Det sier litt om legen og de som hjalp til under prosessen. Anbefaler Guttorm på det sterkeste :)

Satte diagnose på 1-2-3

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Besøkte Guleng hos Østfold hudlegeklinikk nylig, da det var lang ventetid hos offentlig hudlege.

Jeg hadde i lengre tid slitt med hudproblem, vært til biopsi på sykehus og hos fastlege men uten at dem fant ut hva det var og startet en behandling som fungerte.

Guleng så på huden min og konstaterte etter en rask titt hva han mente det var og satte igang behandling med salve lokalt på problem områdene.
Behandlingen virket men det spredde seg, når jeg kontaktet kontoret hannes og beskrev at det var bedre men spredde seg, ringte Guleng meg på kvelden.
Hvor han ga meg et nytt opplegg med systemisk behandling.
Tok heller ikke betalt for og ringe meg tilbake og følge opp.

Nå er jeg fri for problemet, har en diagnose på problemet og vet hva det er om det dukker opp igjen.

Guleng var også veldig flink til og forklare og lytte under konsultasjonen.

Det er noe kostbart og bruke Østfold hudlegeklinikk men det var absolutt verdt pengene for meg.

Dem har system hvor dem ringer deg opp, så man slipper og stå i telefonkø :)

Takk til Guleng!

Behagelig og tillitsskapende

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Hudegen virket kunnskapsrik,trygg og handlekraftig og han informerte tydelig om behandlingen.En hudlege som kan anbefales på det beste.