Guttorm Edvin Guleng

Østfold hudlegeklinikk

Tordenskioldsgate 12 1606 Fredrikstad
Tlf: 406 46 000

Siste vurderinger av Guttorm Edvin Guleng

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Han tar deg seriøst og alvorlig, og er veldig komfortabel å snakke med. Han forklarer alt han gjør ordentlig og sørger for at pasienten forstår. Han forklarer alt fra medisiner til mulige bivirkninger nøye, og gir deg også et ark hvor "stegene i din behandling står". Han er lett tilgjengelig og følger nøye opp. Sykepleier sekretærene er også veldig hyggelige og hjelpsomme. Anbefaler virkelig Guttorm Edvin Guleng hvis du er på utskikk etter en faglig god og ordentlig lege.

En topp lege

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Guttorm . Topp service og topp behandling. Og ferdigheter er veldig bra. Jeg er fornøyd

Fantastisk

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Har hatt en veldig fin opplevelse med denne legen. Han tar seg så god tid til deg og bryr seg genuint om pasientene hans. Anbefales på det sterkeste!

Fabelaktig

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Fantastisk lege! Hyggelig, grundig og flink til å forklare behandling og eventuelle bivirkninger. Jeg er så langt fornøyd med behandling, og ser ikke at det skulle endre seg til oppfølgingstimen.

Legesekretæren var også utrolig hyggelig!

Hyggelig og forståelsesfull

Klinikk: Østfold hudlegeklinikk Skrevet

Da jeg ikke fikk hjelp av det offentlige, de hadde aldri hørt om medisinen en gang. Fikk jeg nok og bestilte time hos Østfold hudlege klinikk. Fikk hjelp med en gang og ble møtt med forståelse og hjelp
Med en gang.