Morten Brekne Nielsen

Morten Brekne Nielsen er hudlege i Hamar

Siste vurderinger av Morten Brekne Nielsen

Kunnskapsrik og hjelpsom

Klinikk: Hamar Hudlegekontor Skrevet

Kjempe flink hudlege. Jeg har fått mer hjelp fra han enn hos noen annen hudlege.
Han ser pasienten og er grundig

Utrolig dårlig behandling og opplevelse

Klinikk: Hamar Hudlegekontor Skrevet

Angret straks på at jeg hadde tatt datteren med dit, vi gikk begge ut igjen med en følelse av at vi hadde vært til bry etter timen. Ikke hilste han, og han spurte meg som mamma om jeg hadde noen formening om hva som feilte henne. Han bagatelliserte sykdommen hennes, en autoimmun sykdom som er meget synlig for alle og som hun er helt fortvilet av. Han tilbød ingen behandling av sykdommen, og gav meg et ark om sykdommen som var 25 år gammelt, det var revidert i 1998. Informasjonen på arket stemmer ikke. Datter fortalte at han var hardhendt også. Anbefales ikke. Kommer aldri til å anbefale han til noen!

Skremmende opplevelse

Klinikk: Hamar Hudlegekontor Skrevet

Var hos denne hudlegen tre ganger i løpet av 1,5 år, og påpekte hver gang at jeg hadde et sår på leggen som var vondt og ikke ville gro. Jeg var der for andre ting, men han så på det hver gang, og sa hver gang at det var helt ufarlig. Tilslutt ba jeg fastlegen min fjerne såret, noe han gjorde - og sendte inn. Det viste seg å være et malingt melanom!! Så ALDRI MER om jeg vil til denne hudlegen! Taus og brumlete er han også, og virker mutt og sur. Styr unna!!

Uhyggelig opplevelse

Klinikk: Hamar Hudlegekontor Skrevet

Sur og overlegen hudlege. Hører ikke på pasienten. Roper ikke opp navnet ditt engang når du skal inn. Ser bare surt på deg.

Meget dyktig og behagelig hudlege

Klinikk: Hamar Hudlegekontor Skrevet

Liker den mannen meget godt , flink i sin jobb , fjernet to føflekker og sydde meget pent sammen , ble veldig pent , er kjempe fornøyd på alle måter !