Tore Morken

Bergen hudlegeklinikk

• Almenpraktiker Dnlf
  • Hud og veneriske sykdommer

1983

Bergen hudlegeklinikk Telefonnummer55 90 45 4555 90 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valkendorfsgaten 9 5012 Bergen
Tore Morken er hudlege i Bergen

Siste vurderinger av Tore Morken

Behandlingen uten ansvar hos Dr.Morken

Klinikk: Bergen hudlegeklinikk Skrevet

Jeg hadde frysebehandling 1 gang hos Dr. Morken. Mine føflekker gikk ikke bort første gang. Jeg ønsket å bestille en time hos dr.Morken for andre gang for å fjerne føflekker. Dr.Morke sendte meg å behandle føflekker til Volvat eller Aleris.Dr.Morken har ikke ansvar for behandlingen og for pasienten.

Kunnskapsrik og dedikert

Klinikk: Bergen hudlegeklinikk Skrevet

En lege til å stole på, en lege som kan sitt fag, både medisinsk og menneskelig. Følger opp og er tilgjengelig, både på kontoret og per telefon.

Vi var inne over 10 ganger på ca 6 mnd, det var aldri et problem å få time når vi først var kommet til og hadde startet behandling

En veldig dyktig hudlege

Klinikk: Bergen hudlegeklinikk Skrevet

Dr Morken er en veldig dyktig hudlege som strekker seg langt for å forklare og gi pasienten forståelse for sykdommene/plagene pasienten har.

Han strekker seg også lagt for pasienten ved å både ringe for å forklare problemer/andre ting som oppstår i forhold til sykdommen og tilby pasienten mulighet til å komme på kontoret for å snakke om sykdommen uten at det er bestilt time på forhånd.

Det har alltid føltes veldig trygt og jeg har følt at jeg har vært i beste hender når jeg har vært hos Dr Morken.

Helsesekretærene er også veldig hyggelige.