Bergen Hudlegeklinikk

Valkendorfsgaten 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Hudlegeklinikk

Hyggelig, kunnskapsrik og erfaren

Lege: Ole Rødland Skrevet

Ble møtt med ett hyggelig smil.

Han fortalte kort hva han viste om hvorfor jeg var der og hørte på min versjon (jeg er som regel ganske kortfattet)
Undersøkelsen var rask, men grundig og behagelig.
Dobbelsjekket områder jeg sa jeg var mest bekymret for.

Hans anbefaling var å ikke sende meg videre til scanning, men sa jeg kunne gjøre det om jeg ønsket.

Fikk og masse informasjon om hvordan jeg kunne sjekke meg selv og hva jeg skulle se etter.

Alltid i møtekommende med ett stort smil!

Lege: Tore Morken Skrevet

Jeg har gått til Tore Morken på grunn av alvorlig akne, hvor det er god oppfølging hver mnd samt med blodprøver. Hver gang han åpner døren blir jeg møtt med ett stort smil! Nesten litt trist at jeg er nå er snart ferdig med behandlingen og skal ikke innom han lengre. Kunnskapsrik og føler du får hjelpen du trenger. Forklarer at det ikke er noe jeg selv kunne ha gjort bedre for den problematiske aknen.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Tore Morken Skrevet

Fikk henvisning til Tore pga mye flass, han tok imot med med smil og tok meg på alvor fra første stund. God opplevelse å komme til han.

Trygghet

Lege: Ole Rødland Skrevet

Positivitet og punktlighet og ikke minst den trygghet man føler etter en konsultasjon.
Er meget komfortabel med legen.

Dyktig og trygg

Lege: Ole Rødland Skrevet

Er meget fornøyd med behandlingen som både jeg selv og min mor har fått. Han undersøker, behandler og følger opp på en god måte, og henviser videre til dyktig kirurg hvis han selv ikke kan utføre nødvendig behandling.