Bergen hudlegeklinikk

Tlf: 55 90 45 45 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bergen hudlegeklinikk

Meget dyktig

Lege: Ole Rødland Skrevet

Effektiv og dyktig lege. Etter bare 5 sekunders undersøkelse kunne han fastslå at jeg hadde basalcellecarcinom. Og jeg fikk lysbehandling med det samme. Ny behandling uken etter. Et halvt år etter det, ny undersøkelse som viste at behandlingen var vellykket.
Bedre kan det ikke bli.

Ikke engasjert

Lege: Ole Rødland Skrevet

Han ser på meg og nikker og smiler når jeg forteller, men han hører ikke etter.. Føler ikke jeg vet mer nå enn før jeg begynte å gå her. Lite fremskritt.

Overfladisk

Lege: Ole Rødland Skrevet

Tok ikke plagene på alvor. Følte jeg ikke kom med stort nok problem. Var to ganger på besøk, men fikk samme opplevelse.

kunne vært bedre.

Lege: Ole Rødland Skrevet

han er ok lege, men han kunne vært bedre på å vise omtanke og forståelse for folk som slitter med hudsykdom. føler at han gir noe medisin og roper NESTE. ikke ok.

En veldig dyktig hudlege

Lege: Tore Morken Skrevet

Dr Morken er en veldig dyktig hudlege som strekker seg langt for å forklare og gi pasienten forståelse for sykdommene/plagene pasienten har.

Han strekker seg også lagt for pasienten ved å både ringe for å forklare problemer/andre ting som oppstår i forhold til sykdommen og tilby pasienten mulighet til å komme på kontoret for å snakke om sykdommen uten at det er bestilt time på forhånd.

Det har alltid føltes veldig trygt og jeg har følt at jeg har vært i beste hender når jeg har vært hos Dr Morken.

Helsesekretærene er også veldig hyggelige.