Ole Rødland

Valkendorfsgaten 9 5012 Bergen
Tlf: 55 90 45 45 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Rødland er hudlege i Bergen

Siste vurderinger av Ole Rødland

Positiv

Klinikk: Bergen hudlegeklinikk Skrevet

Noe av det første han sier er "dette ordner vi". Følte han tok meg på alvor og ønsket å hjelpe. Fikk behandling med en gang og han var flink til å forklare hva kuren gikk ut på. Satt opp kontrolltime med en gang.

Jeg kom også inn på minuttet til timen min, ingen venting.

Veldig positiv opplevelse.

Eneste konstruktive kritikk jeg har er til selve praksisen, ikke til Rødland direkte. De kunne gjerne hatt lengre telefontid, det er det eneste jeg synes er dumt.

Er veldig glad for at jeg ble henvist til Rødland av min fastlege :)

Misfornøyd

Klinikk: Bergen hudlegeklinikk Skrevet

Vennlig og blid. Men ingen god opplevelse å komme ut av legekontoret med følelsen å ikke bli tatt på alvor. Jeg fikk hverken svar på problemet eller spørsmålene mine. Kommer ikke tilbake.

Skuffet

Klinikk: Bergen hudlegeklinikk Skrevet

Ventet på denne timen i 3 måneder... Lytter ikke, når jeg prøver å vise bilder av problemet ser han så vidt på de. Gjettet seg frem til noe og gidde meg en salve.. 2min så var jeg ute igjen uten konkrete svar eller noe klokere! Kommer ikke igjen..

Effektiv

Klinikk: Bergen hudlegeklinikk Skrevet

Fikk komme inn før avtalt tid. Hadde løsningen med en gang. God service og effektivt

Veldig effektiv lege.

Meget dyktig

Klinikk: Bergen hudlegeklinikk Skrevet

Effektiv og dyktig lege. Etter bare 5 sekunders undersøkelse kunne han fastslå at jeg hadde basalcellecarcinom. Og jeg fikk lysbehandling med det samme. Ny behandling uken etter. Et halvt år etter det, ny undersøkelse som viste at behandlingen var vellykket.
Bedre kan det ikke bli.