Ole Rødland

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1989)

Bergen Hudlegeklinikk Telefonnummer55 90 45 4555 90 45 ...
Valkendorfsgaten 9 5012 Bergen
Ole Rødland er hudlege i Bergen

Siste vurderinger av Ole Rødland

Kjapp og gale

Klinikk: Bergen Hudlegeklinikk Skrevet

Var rask og ta i mot meg og fraskrev seg fort alt ansvar når jeg spurte om hans vurdering av et problem jeg har hatt. Venter 6 mnder på denne timen for å så bli fortalt at han anbefaler meg og ta kontakt med private hudleger å betale penger for behandling da han tydeligvis ikke har kompetanse som offentlig lege.

Dårlig hudlege

Klinikk: Bergen Hudlegeklinikk Skrevet

Når jeg var hos time der fikk jeg nermest ingen info/råd om min sykdom på tross av mine spørsmål men fortsatte gå til behandling der. Men pga dårlig økonimi hadde jeg en ubetalt regning på ca 500 kr så da valgte han å avslutte behandlingen min og nekte meg hjelp. Jeg kjøpte da eget utstyr og fikk time hos en annen mye mer behjelpelig lege for hvordan å bruke det. Har nå ingen problemer. Men ikke pga ole

Den dårligste hudlegen som finnes!

Klinikk: Bergen Hudlegeklinikk Skrevet

Jeg fikk tildelt en hudlegetime av fastlege på et problem jeg har hatt i 1 år pigmenteringflekk på nesen. Jeg måtte vente 6 MÅNDER på timen. Når dagen kom var jeg veldig glad for å endelig bli kvitt problemet mitt( har nå slitt med pigmenteringsflekk i 2 år) kommer til han og jeg møter muren! Han tar deg ikke på alvor! Alt jeg har å si betyr ingenting.Han kommer med tilbakemelding på at den går vekk. Nei, pigmenteringflekker går ikke vekk(søk på nettet hvis dere ikke tror meg) Håper ingen får tildelt time oss denne legen! Den dårligste hudlege mener jeg! Jeg blir så irritert og skuffet når hudlegen ikke tar meg på alvor , problemet jeg har påvirker hvordan jeg har det som person, og derfor er veldig viktig at jeg blir kvitt dette problemet.Anbefales ikke! Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ikke vil at andre personer skal oppleve deg jeg har opplevd.

Positiv

Klinikk: Bergen Hudlegeklinikk Skrevet

Noe av det første han sier er "dette ordner vi". Følte han tok meg på alvor og ønsket å hjelpe. Fikk behandling med en gang og han var flink til å forklare hva kuren gikk ut på. Satt opp kontrolltime med en gang.

Jeg kom også inn på minuttet til timen min, ingen venting.

Veldig positiv opplevelse.

Eneste konstruktive kritikk jeg har er til selve praksisen, ikke til Rødland direkte. De kunne gjerne hatt lengre telefontid, det er det eneste jeg synes er dumt.

Er veldig glad for at jeg ble henvist til Rødland av min fastlege :)

Misfornøyd

Klinikk: Bergen Hudlegeklinikk Skrevet

Vennlig og blid. Men ingen god opplevelse å komme ut av legekontoret med følelsen å ikke bli tatt på alvor. Jeg fikk hverken svar på problemet eller spørsmålene mine. Kommer ikke tilbake.