Karin Wold Frölich

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1993)

Karin Wold Frölich er hudlege i Bergen

Siste vurderinger av Karin Wold Frölich

Beste legen jeg har møtt

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Sliter med eksem som aldri forsvinner. Møtte en ekstrem forståelse og fikk utrolig god hjelp og veiledning. Veldig betryggende med en lege som er der for deg og du virkelig føler at dere skal finne ut av dette sammen. Fikk resepter og videre henvisninger med en gang samt en endelig diagnose på plagene. Ble virkelig forstått og undersøkt ordentlig for første gang. Følte meg endelig sett som pasient. Rolig og forståelig var hun også. Anbefaler til alle.

Dyktig lege

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Jeg har legeskrekk og var veldig nervøs for konsultasjon. Legen tok god tid og forklarte på en fin måte. Jeg opplevde at hun så meg som person og kom frem til en god løsning uten å presse på meg noe som helst. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege faglig og menneskelig

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Var til kontroll med min datter som har legeskrekk og et utslett vi har gått med i mnd og år uten at leger har helt sett hva det var. En enorm letteste å møte en faglig flink og effektiv lege, som samtidig klarte å roe ned min datter og gi henne en trygghet og god opplevelse. Anbefaler sterkt Karin Wold Frølich.

Faglig dyktig og imøtekommende

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Faglig dyktig, og tar seg god tid til meg som pasient. Flink til å forklare. Svært vennlig. Kan være noe ventetid for å få time.

Behagelig

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Opplevde henne som lyttende og vennlig. Var flink til å forklare og tok seg god tid. Veldig fornøyd.

Dette er en Pluss-tjeneste.