Jon Edgar Selvåg

Allmennlegespesialist og hudlege

• Allmennmedisin
  • Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1992)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

Useriøs hudspesialist

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos Selvåg for å sjekke et stort antall føflekker over hele kroppen mtp føflekk kreft.
Han brukte under ett minutt på å undersøke føflekker på hele kroppen uten engang å ta en eneste flekk nært i syne. Han konkluderte med at her er det ingen ting å være redd for.
Har aldri i mitt snart 50 årige liv vært ute for en mer useriøs "spesialist".
Det eneste jeg er sikker på etter denne konsultasjonen er at jeg ALDRI setter mine bein innenfor denne døren igjen.
Kan også legge til den arrogante fremtoningen og ingen forståelse for kontakt med pasient.

Arrogant og nedlatende

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Aldri møt en mer arrogant og nedlatene lege i mitt liv!Tok seg overhodet i tid til noen grundig undersøkelse av problemet!Max 1 minutt,og så hadde han bestemt seg for hva det hvar!Uansett så hvirket det ikke som hørte på det jeg fortalte!Trodde faktiskt det var viktig!Hele seansen varte i mindre enn 5 minutt!Kommer aldri igjen!

Selvsikker overfladisk og ukonsentrert

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg fikk meget dårlig kommunikasjon med denne legen. Legen viste liten eller ingen interesse for å finne årsaken til problemene. Og opptrådde uprofesjonelt. Vedr tidsbruk så forlot jeg timen før han var ferdig. Jeg betalte ikke for timen annet enn egen tid og tapt arbeidstid.

Kjempedårlig inntrykk

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Etter å omsider fått time, brukte han kanskje 4 min på meg. Avbryter når man prøver å forklare problemet, skriver ut en resept å sender meg hjem igjen.

Har vært hos andre hudleger jeg oppfatter som mer profesjonelle, der kan fastslå en skikkelig behandling som både du som pasient og lege forstår.

Dette er ett sted jeg ikke ønsker å komme tilbake med mindre det er krise.

Arrogant

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Mulig han vet hva han gjør, men han har ingen god pasientpleie eller kommunikasjon. En forklaring på hvorfor noe ikke kunne gjøres som jeg forventet ble forklart så nedlatende, og med et glis, så jeg følte meg som en idiot. Trenger jeg, eller mine barn, en ny henvisning så blir det ikke til ham, uansett hvor lenge vi må vente.........