Halvor Oustad

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Halvor Oustad

Trygg og flink

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Jeg var hos Halvor Oustad.
Det ble en fin opplevelse - tross høyt stressnivå hos meg. Trygg og flink lege. Han beroliget meg der jeg var stresset.
Hans sykepleier var også veldig flink og beroligende. De gjennomførte undersøkelsene profesjonelt.

Tygg og kinnskapsrik

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Grundig i sin undersøkelse. Svarte utfyllende og godt på alle spørsmål som jeg hadde. Forklarte grundig min medisinske situasjon jeg var i samt hvilken behandlingsmetoder som jeg kunne velge Ga også sitt syn på hvilket alternativ han hadde valgt.

Ikke tillitsvekkende

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Med mistanke om celleforandring etter forøyet PSA ble jeg henvist hit. Både resepsjon og legebvar svært lite tillitsvekkende. All informasjon jeg har, har jeg skaffet meg selv.

Tok vevsprøver uten at jeg fikk informasjon om smerter. Vi pasienter har behov for å bli beroliget, ikke gå fra klinikken å føle seg svært overfladisk ivaretatt.

Slik vil vi ha det

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Gruet meg som vanlig når jeg må til Urolog. Ingen grunn til det denne gangen. Sympatisk og hyggelig lege, som absolutt kan anbefales. Kunnskapsrik, og tar seg tid til å lytte. En fullstendig stressfri opplevelse.

Profesjonell, vennlig og serviceinnstilt

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Har brukt Dr Oustad regelmessig over flere år og er svært fornøyd med behandling og oppfølging. Like godt ivaretatt både ved rutinesjekk og i forbindelse med operasjon. Dr Oustad fremstår som faglig svært erfaren og sikker og jeg kan anbefale han og hans klinikk på det varmeste.