Halvor Oustad

Parsennklinikken AS
Mann, 59 år

Spesialisering

  • Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Godkjenning

Autorisasjon (1994)

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(11)
11 vurderinger
Tilgjengelighet
(9)
9 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(9)
9 vurderinger
Service
(6)
6 vurderinger

Siste vurderinger av Halvor Oustad

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg ble henvist hit av min fastlege, og fikk automatisk time en uke senere. Deilig å slippe å vente i 3 måneder slik jeg ofte gjør i det offentlige. Pga samarbeid med staten betalte jeg bare engenandel. Jeg ble møtt av to varme mennesker som var pofesjonelle og tok seg god tid til meg. Undersøkelsen var fort over, og jeg opplevde at legen tok meg på alvor og ga meg råd til videre oppfølging.

Anbefales på det varmeste!

Kan dessverre ikke anbefale Parsennklinikken

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Her føler jeg dessverre ikke at jeg ble tatt godt imot. Det ble gitt dårlig informasjon og vist lite interesse for meg som pasient. Vil anbefale alle å styre unna Parsennklinikken så langt det lar seg gjøre.

Ikke anbefalt

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Følte meg veldig utilpass, og følte ikke at det ble tatt hensyn til meg som pasient. Fulgte heller ikke opp i etterkant av videre utredning. Hadde aldri dratt hit igjen, og anbefaler ingen andre å gjøre det.

Sakkyndig i pasientskade sak

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ser straks feil som har blitt gjort og dokumenterer det med avvik fra Nasjonale retningslinjer, prøver ikke å beskytte leger som har gjort feil men sier det som det er. Det er godt at det finnes slike leger. Norsk pasient skade erstattning og helsetilsynet underslår journalførte opplysninger og kommer med direkte løgner for å beskytte leger som gjør feil.Da har vi liten mulighet til å forbetre Norsk helsevesen.

Rom for forbedring

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bedre på kommunikasjon/forklaring.
Respekt for at pasienten befinner seg i en sårbar setting.
Håndlaget til helsepersonell sier mye, og her er det rom for forbedring.
Ved bruk av gel må det tørkes skikkelig. Eventuelt gi pasienten papir til å utføre dette.