Jon-Roar Hoff

• Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Jon-Roar Hoff

lite informasjonsgivende, hardhendt og stresspreget undersøkelse

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Opplevde dessverre Jon Roar som kunnskapsrik, men svært lite hensynsfull ved Cystoskopi.

Han lot sykepleier bistå ved begynnelse og avslutningen, men forsvant bare ut av rommet for å diktere notater uten informasjon til meg som pasient om hva som skulle skje, eller hva hans (mangel på) funn var.

Lokalbedøvelsen Fikk ikke virke før undersøkelsen begynte, og ved at jeg viste åpenbart ubehag opplevde jeg ingen reaksjon eller forsøk på hverken å berolige eller tilpasse undersøkelsen - ei heller hente meg inn.

Hele undersøkelsen kjentes ut som at han stresset seg igjennom.

Blødde fra urinrøret i over ett døgn etter undersøkelsen, og med smerter ved vannlating.

Ingenting av dette fikk jeg beskjed om kunne være tilfellet, hverken i forkant eller i etterkant av behandlingen.

Tillitvekkende

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Imøtekommende og høy kompetanse ga stor grad av tillit. Jeg føler meg godt ivaretatt etter første besøk.

Trygg opplevelse

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Han tok meg gjennom prosessen på en dyktig måte. Alle spørsmål ble svart på, og det var ikke noe synsing.

En fantastisk lege.

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Når jeg trengte å komme til en dyktig Urolog kunne jeg ikke funnet en bedre enn Hoff. Rolig, trygg og tid til å gi utfyllende informasjon.

Kunnskapsrik og informativ

Hva som er bra:
Jon-Roar Hoff er en flink og kunnskapsrik urolog som lytter til deg og viser god forståelse for problemene dine.
Jeg var veldig redd for undersøkelsen med cystoskopi, men han fikk meg til å føle meg trygg.

Hva som kan bli bedre:
Lokalbedøvelsen skal sprøytes inn fem til ti minutter før begynnelsen av prosedyren, men dr. Hoff mente at bedøvelsen virket fra første sekund. Jeg mener man bør lytte til pasienten og la bedøvelsen virke mye lenger, da dette kan være en ekstremt smertefull undersøkelse.