Dag Halvorsen

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

1993

Aleris Solsiden - Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Dag Halvorsen

Trygg, flink, tydelig og en meget hyggelig mann

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Jeg var inne for vasektomi (sterilisering av menn) i Oktober 2018. Jeg var litt nervøs før inngrepet og dette plukket doktor Dag opp med en gang. Før jeg rakk å si annet en navnet mitt smilte han og ba meg om å slappe av -"Du kommer tilbake"- Vi pratet i ti minutter om inngrepet og hva jeg skulle gjøre i tiden etterpå. Han var veldig tydelig og la frem opperasjonen som om vi var "på samme lag". Dette skulle ikke gjøre vondt og jeg skulle bare si ifra med en gang jeg kjente ubehag. Jeg hadde noen få spørsmål og han tok seg god tid til å svare og forklare. Operasjonen gikk veldig greit og doktor Dag spurte ofte underveis om det gikk bra og snakket meg bort med andre ting. I mellomtiden snakket doktor Dag og assistenten om helt hverdagslige ting de hørte på radion. De lo og inkluderte meg i samtalen og dette føltes utrolig betryggende. Plutselig var vi ferdige og inngrepet gikk egentlig ganske smertefritt. Bedøvelsen gjorde litt vondt som han allerede hadde beskrevet og selve inngrepet var ubehagelig, men ikke noe vondt. Ubehaget kom nok mest av at stedet opperasjonen foregikk er noe privat, følsomt og at dette absolutt var en helt ny opplevelse. Jeg kan absolutt anbefale Aleris og doktor Dag. Raskt og enkelt, tydelig, og alt føltes meget trygt og greit. For min del var jeg øm i to-tre dager etter inngrepet, men smertene uteble. Stingene sitter fortsatt i og de føles litt ubehagelig, men igjen uten smerter.