Marek Michal Baranowski

• Endokrinologi
  • Indremedisin

Autorisasjon (2003)

Siste vurderinger av Marek Michal Baranowski

Dr. Marek Baranowski er en fantastisk lege og den aller beste spesialist jeg noensinne har møtt!

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

En meget klok og hyggelig mann, og en erfaren og dyktig endokrinolog som har god kunnskap om og selvstendig kunne utrede, diagnostisere, behandle og følge opp pasienter med endokrinologiske sykdommer. Jeg har gått i flere år til dr. Baranowski pga. lavt stoffskifte - for utredning, behandling og oppfølging. Jeg ble alltid godt tatt imot og ikke minst hørt. Jeg følte meg godt ivaretatt fra første stund og han har gitt meg en god følelse av å være i trygge hender under hele prosessen. Fått en helt utrolig flott hjelp og en fantastisk oppfølging.
Han har bred, mangeårig erfaring innen endokrinologi, er meget kunnskapsrik, profesjonell og grundig, i tillegg er han vennlig og imøtekommende. Flink til å se sammenhengen mellom symptomer og blodprøver og ved mistanke om hva som feiler deg i tillegg til hovedtilstand sender han deg til videre spesialistutredning eller iverksetter nødvendig behandling. Forklarer alt godt, er åpen for diskusjon, lett å snakke med og gir mange gode råd i tillegg til forebyggende veiledning. Er rask i tilbakemeldinger om en lurer på noe.
Jeg er enig med pasienter som omtaler ham som en faglig dyktig og varm lege som følger pasientene spesielt godt opp. Det er godt å komme til en lege som bryr seg, er engasjert og er opptatt av å finne årsaker til dine plager – årsaker som tømmer kroppen for mineraler, synker kroppstemperatur, fører til kroniske smerter, diffuse plager og som ingen andre klarer å finne noen forklaring på - og kommer frem til en endelig, avklart diagnose, noe som gir mulighet både for riktig medisinsk behandling og forebygging som kan minske risikoen for komplikasjoner og bremse utviklingen av sykdommen.
Og ikke nok med det; når både symptomer og blodprøver kan være tegn på andre tilstander gjør han videre undersøkelser for å avdekke eventuelle underliggende sykdommer eller skader og følgetilstander som følge av endokrinologiske sykdommer (i mitt tilfelle: et tidlig stadium av osteoporose og type 2 diabetes), slik at du er bedre forberedt og kan raskere begynne med forebygging eller riktig behandling, slik at du fortsatt kan ha et godt liv.
Den beste legen jeg noensinne har vært hos. Tenk om alle legene var som han!
Tusen takk, dr. Baranowski!
Jeg vil VIRKELIG TAKKE deg for den du er og for at jeg var så heldig og fikk akkurat deg som spesialistlege.
Lykke til som pensjonist! Ha en fantastisk pensjonist tilværelse, det fortjener du så absolutt! Nyt livet videre!
Men uff, som jeg gruer meg til dr. Baranowski skal pensjonere seg og jeg må gå over til en annen lege. Jeg er redd at min time i morgen blir den aller siste …

Omtenksom, erfaren og kunnskapsrik lege.

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Stor takk til legen og sekretæren. For første gang i mitt lange liv har jeg blitt møtt med den respekt som vitner om den ansvarlighet man burde kunne forvente av leger og annet helsepersonell. Mine plager er blitt utredet, diagnostisert, behandlet og fulgt opp på aller beste menneskelig vis. I ærbødig takk ønsker jeg det aller beste for pensonisttiden.

Grundig, informativ, dyktig

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Har vært tilknyttet klinikken i mange år. God oppfølging av min osteoporose. Imøtekommende indremedisiner, som jeg har følt meg godt ivaretatt hos.

Dyktig lege

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Lyttet å virket forståelsesfull ,fikk god hjelp å fikk informasjon om min tilstand. Tok masse prøver å ble godt fulgt opp. Synd han nå skal gå av med pensjon.

Fantastisk kunnskapsrik, empatisk og trygg

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Fantastisk flink lege som har gjort at jeg i en alder av 68 er tipp topp fulgt opp og føler meg frisk og rask