Marek Michal Baranowski

Autorisasjon (2003)

Siste vurderinger av Marek Michal Baranowski

Ikke til å stole på !!!

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Var innkalt til time, men hadde ikke fått tatt blodprøve. Derfor ringte jeg inn dagen før jeg skulle ha time og sa at jeg ikke hadde blodprøve klar. Ble derfor enig om at timen skulle utsettes. ca 14 dager senere fikk jeg en regning på at jeg ikke hadde møtt til time. Jeg er ikke lenger pasient hos Marek Michal Baranowski

Føler meg meget godt ivaretatt

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Har vært til jevnlige kontroller med min diabetes 1 og føler meg veldig godt ivaretatt. Tar seg tid til å forklare og besvarer spørsmål jeg stiller. Har fått god hjelp og virker meget tillitsfull, dette er en endokrinolog jeg absolutt anbefaler!!!

Nedlatende og uinteressert

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Var ikke interessert i å høre om symptomer, historikk og årsak til besøket. Så på skjerm og papirer ang. blodprøver men refererte knapt hva som sto der. Følte meg nedverdiget. Opplevde legen som arrogant og uhøflig.

Dyktig

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Jeg kom for seint til timen, men ble godt tatt imot. Han så raskt hva som feilte meg ut fra historikk og blodprøver.. stikk i strid med hva fastlegen hadde som diagnose. Endokrinologen begrunnet svaret meget godt og sender meg videre til St.olavs. Endelig fart i sakene.

Ivaretagende

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Har vært til årlige kontroller for min benskjørhet, og føler meg godt ivaretatt. Bare god erfaring, og informasjon om utviklingen.