Marek Michal Baranowski

• Endokrinologi
  • Indremedisin

Autorisasjon (2003)

Siste vurderinger av Marek Michal Baranowski

Føler meg meget godt ivaretatt

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Har vært til jevnlige kontroller med min diabetes 1 og føler meg veldig godt ivaretatt. Tar seg tid til å forklare og besvarer spørsmål jeg stiller. Har fått god hjelp og virker meget tillitsfull, dette er en endokrinolog jeg absolutt anbefaler!!!

Nedlatende og uinteressert

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Var ikke interessert i å høre om symptomer, historikk og årsak til besøket. Så på skjerm og papirer ang. blodprøver men refererte knapt hva som sto der. Følte meg nedverdiget. Opplevde legen som arrogant og uhøflig.

Dyktig

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Jeg kom for seint til timen, men ble godt tatt imot. Han så raskt hva som feilte meg ut fra historikk og blodprøver.. stikk i strid med hva fastlegen hadde som diagnose. Endokrinologen begrunnet svaret meget godt og sender meg videre til St.olavs. Endelig fart i sakene.

Ivaretagende

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Har vært til årlige kontroller for min benskjørhet, og føler meg godt ivaretatt. Bare god erfaring, og informasjon om utviklingen.

Seriøs og dyktig

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Har vært på min andre konsultasjon hos Baranowski med mine stoffskifteproblemer, og følte meg også denne gangen godt ivaretatt og lyttet til. Han sjekket blodprøver grundig, stoffer som kunne ha sammenheng med mine symptomer uten at det nødvendigvis hang sammen med stoffskiftet. Han ville også at jeg skulle teste Lio, for å se om formen min ble bedre. Jeg anbefaler denne endokrinologen!