Marek Michal Baranowski

Trondheim Endokrinologisenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Tlf: 412 29 580

Siste vurderinger av Marek Michal Baranowski

Ikke peiling på lavt stoffskifte

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Han spurte om mine symtomer, men avviste alle med at de ikke har med stoffskiftet å gjøre ettersom TSH er normal. Han tok mange blodprøver som jeg aldri får høre noe om, kun TSH.
Og selv om alle symptomer ble avvist som et problem med stoffskifte, så var det kun stoffskiftemedisin han snakket om.

Jeg ønsket å prøve annen medisin, så spurte om å få prøve NDT, men det var tvert avslag, ikke diskuterbart.

Fikk faktisk resept på liothyronin (T) selv om han fortalte meg hvor lite trua han hadde på den medisinen også. Problemet var oppfølgingstimen etter oppstart på liothyronin (T) for da kan ikke TSH brukes til noe vettugt lengre, men det virket det ikke som at han visste.

Ikke en person som man diskuterer med, veldig avvisende. Aldri følt meg så avvist og som ‘plagsom pasient’ når jeg har spurt spørsmål noen gang.

Om du har stoffskifteproblemer så kan du spare pengene dine, og finne deg noen andre å gå til.

Jeg føler meg godt ivaretatt

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

På diabetes-kontroll i dag, fikk jeg gode tilbakemeldinger.
Langtidsblodsukkeret var gått ned til akseptabelt nivå etter at jeg for 4-5 uker siden begynte med lav dose insulin.

Ved øyekontroll for et par dager siden, fikk jeg positiv tilbakemelding. Samtidig sa øyenlege Guldahl at jeg hadde en flink"diabetes-lege" som også sendte grundige rapporter til fastlege og øyenlege.

Jeg er glad for god kommunikasjon og føler meg godt ivaretatt totalt.

Br. Baranowski har gjort et skikkelig løft med min helse. En utrolig dyktig lege.

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr. Baranowski i mange år. Går dit hver 3. måned. Han har hjulpet meg å få kontroll på Diabetes2, blodtrykk, B12, Testosteronverdier, kolestrol.
Så helsemessig er en fryd å være pasient, og jeg føler meg skikkelig ivaretatt.

Engasjert Endokrinolog

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Han er en dyktig og engasjert endokrinolog. Har hatt kontroll hos fast lege uten kontroll på stoffskifte problematikken. Han har behandlet meg bra og dermed flere av mine familie har begynt hos han. Ja hvis man er ut etter kun sykemelding da er saken annerledes.

Udugelig

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

En endokrinolog som ikke kan noe om stoffskifte og hvordan balansen i hormonene spiller inn på kroppen. Er ikke å anbefale.