Marek Michal Baranowski

Autorisasjon (2003)

Siste vurderinger av Marek Michal Baranowski

Flink lege

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Godt å kom til en lege som forstår og vet alt om stoffskifte . Der en blir tatt på alvor og får hjelp , både av lege og kontordamen 😁. Så synd at dere skal slutte ….. ønsker dere lykke til videre 😁. [navn fjernet av moderator]

Meget faglig dyktig. Konkret og nøye med å forklare slik at pasient forstår

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Veldig synd han skal avslutte sin praksis. Oppfølging hos Baranowski har vært en trygghet for meg og ikke minst meget god veiledning ift hvordan håndtere mine helseutfordringer.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

En fornøyelse å være pasient her. Man blir alltid møtt av en meget hyggelig helsesekretær. Legen er meget dyktig og hyggelig. Fikk raskt kontroll på min sykdom da jeg ble pasient her.

Meget bra!

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Tar pasienten på alvor og, gir deg god hjelp. Beste endokrinologen jeg har vært hos. Jeg er veldig glad for at fastlegen min henviste meg hit.

Oppdatert ,Trygg og kunnskapsrik legeæ

Klinikk: Trondheim Endokrinologisenter AS Skrevet

Jeg har om ikke lenge min siste legetime/kontroll hos Dr. Baranowski. Det kom litt brått på for meg , men har tenkt mye på hvor heldig jeg var som har hatt nettopp deg som lege disse årene. Det første møte med deg for 9 år siden vil jeg alltid huske. Jeg var på dette tidspunkt mangelfullt ivaretatt etter et større kirurgisk inngrep 8 mnd tidligere. Du med din imøtekommenhet og menneskelig væremåte gjorde at jeg for først gang etter flere mnd med usikkerhet og ikke minst utrygghet hadde et håp om at du kunne hjelpe. Siden den gang har jeg vært ivaretatt både medisinsk, og blitt trygg i min helsetilstand Jeg er takknemlig for at jeg ble henvist til deg høsten 2014 . Takk for all hjelp og oppfølging/kontroller i disse årene. Ønsker deg alt godt som pensjonist. Takk også til din imøtekommende og hyggelige resepsjonist.