Alf Magne Heggli

Kjøpmannsgt. 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Alf Magne Heggli

Interessert og nøye lege

Klinikk: Trondheim Lungelegesenter AS  Skrevet

Proff og nøye lege. Går nøye igjennom og forklarer problemer og løsninger godt. Tar seg god tid til pasientene.

Helt topp!

Klinikk: Trondheim Lungelegesenter AS  Skrevet

Hadde vært syk i over 3 år uten at fastlege eller sykehus visste hva eller hvorfor.
Etter 3 slitsomme år kom jeg til Heggli som ved hjelp av noen undersøkelser hadde planen klar. To uker senere var jeg frisk og rask!

I den grad man skal kunne anbefale en lungespesialist, så må dette være mannen og anbefale!

Litt ugunstige åpningstider på telefonen, men ellers helt topp!! :)

Forvirrende

Klinikk: Trondheim Lungelegesenter AS  Skrevet

Grundig testing vha hans sykepleiere, men min faste lege var likevel ikke enig i diagnosen han satte. Tidligere sykehistorie ble ikke tatt hensyn til. Legen kunne blitt bedre på informasjon om sine beslutninger slik at det kunne blitt forklart til fastlegen.

Skuffet

Klinikk: Trondheim Lungelegesenter AS  Skrevet

Var hos Heggli og tok noen tester. blant annet lungetest og allergitest. De fant ut at jeg ikke hadde allergi eller astma. Etter min vurdering så stemmer dette ikke. En annen erfaring jeg har, er at Heggli sier det ene og mener noe annet. Opplever at det ikke taes hensyn til pasientens velvære. Fraråder å bruke denne legen.