Johan Sandvik

Tlf: 909 49 500 Vis kart

Siste vurderinger av Johan Sandvik

Beste hjerte spesialist

Klinikk: Hjertespesialisten AS Skrevet

To ganger har jeg vært hos Sandvik nå og maken til lege skal en lete lenge etter. Grundig undersøkelser, enkle og tydelige forklaringer samt det å bli sett og hørt gjør det helt greit å være pasient der.

Sannsynligvis Norges dyktigste hjertespesialist

Klinikk: Hjertespesialisten AS Skrevet

En VIRKELIG spesialistklinikk der du raskt og effektivt får vite din tilstand og hva som må gjøres. I mitt tilfelle ble det nødvendig med en bypassoperasjon. Etter operasjonen på UNN fikk jeg igjen en time hos hjertespesialisten Sandvik,som raskt konstanterte alle detaljer om hjertets nåværende tilstand og videre oppfølging.

Her finnes nødvendig utstyr for å studere alle detaljer om ditt hjerte, men aller viktigst - livsnødvendig erfaring, kompetanse og kunnskap for å tolke detaljene ! Og det finnes neppe noen sak i livet der ordtaket " the devil is in the details" er viktigere enn akkurat her :-)

Den beste kardiologen i Norge jeg har møtt.

Klinikk: Hjertespesialisten AS Skrevet

Jeg har hatt hjerteproblemer i mange år og vært til behandling/konsultasjon hos mange hjertespesialister i Norge..
Har noe hjertesvikt og fikk ICD etter ablasjon i 2006 på Haukeland sykehus. Hjertesvikten kom i 2008 og ville vel vært unngått hvis jeg hadde vært hos Sandvik før. I fjor var jeg første gang hos Sandvik mens han jobbet på Hjertesentret i Bodø.
På dette tidspunktet hadde jeg store problemer med svært så mange ekstraslag som plaget meg mye. Sandvik endret medisineringen som andre kardiologer hadde foreskrevet. Etter ei uke forsvant mesteparten av ekstraslagene.
Merket også at han hadde svært moderne utstyr - og at han hadde en ekspertise og en forklaringsevne når det gjaldt min situasjon som var helt enestående. Her fikk jeg erfare en unik helhetstenking og forståelse. Han var også meget nøye og brukte lang tid på undersøkelsen - selv om han jobbet effektivt og raskt.
Jeg er meget glad for at han vil innkalle meg til neste år også.
Har møtt svært mange kardiologer i Norge - men ingen med en slik kompetanse.