Johan Sandvik

Hjertespesialisten AS, Nordland Hjertesenter AS

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

1991

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Johan Sandvik

Merkelig

Klinikk: Hjertespesialisten AS Skrevet

Denne legen kan nok sitt fag og var nøye og forklarte underveis, men har enten stått opp med feil fot eller lagt empati og medmenneskelighet på hylla. Opplevde en frekk og ubehøvlet type som jeg overhodet ikke følte meg komfortabel med. Man er engstelig og redd og er henvist av lege , men blir nærmest spurt om hvorfor man er der. Når man sier man er urolig får man spørsmål tilbake om man er der for å bli beroliget , regnet det som en selvfølge. Om det skulle være noe galt ervvel ikke dette måten å behandle pasienter på. Egentlig så er jeg ikke rystet men overasket og blir ikke å ta med silkehansker på møte med flere slike arrogante og nedlatende leger, hva tror de at de er, Gud!!!

Flink lege.

Klinikk: Hjertespesialisten AS Skrevet

Han er veldig flink, jeg har bare positiv intrik fra den klinikken og lege. Han er den best lege som jeg møtet i Norge. Anbefaler

Beste hjerte spesialist

Klinikk: Hjertespesialisten AS Skrevet

To ganger har jeg vært hos Sandvik nå og maken til lege skal en lete lenge etter. Grundig undersøkelser, enkle og tydelige forklaringer samt det å bli sett og hørt gjør det helt greit å være pasient der.

Sannsynligvis Norges dyktigste hjertespesialist

Klinikk: Hjertespesialisten AS Skrevet

En VIRKELIG spesialistklinikk der du raskt og effektivt får vite din tilstand og hva som må gjøres. I mitt tilfelle ble det nødvendig med en bypassoperasjon. Etter operasjonen på UNN fikk jeg igjen en time hos hjertespesialisten Sandvik,som raskt konstanterte alle detaljer om hjertets nåværende tilstand og videre oppfølging.

Her finnes nødvendig utstyr for å studere alle detaljer om ditt hjerte, men aller viktigst - livsnødvendig erfaring, kompetanse og kunnskap for å tolke detaljene ! Og det finnes neppe noen sak i livet der ordtaket " the devil is in the details" er viktigere enn akkurat her :-)

Den beste kardiologen i Norge jeg har møtt.

Klinikk: Hjertespesialisten AS Skrevet

Jeg har hatt hjerteproblemer i mange år og vært til behandling/konsultasjon hos mange hjertespesialister i Norge..
Har noe hjertesvikt og fikk ICD etter ablasjon i 2006 på Haukeland sykehus. Hjertesvikten kom i 2008 og ville vel vært unngått hvis jeg hadde vært hos Sandvik før. I fjor var jeg første gang hos Sandvik mens han jobbet på Hjertesentret i Bodø.
På dette tidspunktet hadde jeg store problemer med svært så mange ekstraslag som plaget meg mye. Sandvik endret medisineringen som andre kardiologer hadde foreskrevet. Etter ei uke forsvant mesteparten av ekstraslagene.
Merket også at han hadde svært moderne utstyr - og at han hadde en ekspertise og en forklaringsevne når det gjaldt min situasjon som var helt enestående. Her fikk jeg erfare en unik helhetstenking og forståelse. Han var også meget nøye og brukte lang tid på undersøkelsen - selv om han jobbet effektivt og raskt.
Jeg er meget glad for at han vil innkalle meg til neste år også.
Har møtt svært mange kardiologer i Norge - men ingen med en slik kompetanse.