Knut Vegard

Moloklinikken

• Indremedisin
  • Lungesykdommer

Autorisasjon (1989)

Moloklinikken Telefonnummer67 22 28 7067 22 28 ...
Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Knut Vegard

Faglig dyktig og engasjert spesialist

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Han var min tredje spesialist og den første som stilte korrekt diagnose. De to første kom ikke i nærheten.
Jeg opplever ham som engasjert, dyktig, grundig og kan anbefale ham varmt for lungerelaterte sykdommer.

Riktignok så er Molosenteret ikke så tilgjengelig på telefon som mange skulle ønske, dette handler mye om hvordan man kommuniserer. De har alltid respondert raskt til meg på sms, jeg har også kunnet laste opp dokumentasjon og spørsmål direkte inn til legen via Internett.

Jeg opplever stor profesjonalitet og imøtekommenhet fra alle ansatte jeg har vært i kontakt med.

Respektløs dårlig tilgjengelig pr.telefon

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Som lege er jeg klar over betydningen av tilgjengelighet for pasienter. Man henvises med forventning om normal tilgjengelighet. Med 45min ventetid og automatisk telefonsvarer som formidler beskjed om at man starter som nr. 4 i køen, er uakseptabelt.
Om personalet legger røret fra seg og gjør andre ting vites ikke , men forsvarlig tilgjengelighet er det uansett ikke. Det hjelper ikke med dyktige medarbeidere dersom førstelinjen etterlater et respektløst inntrykk. De ansvarlige anbefales omgående å endre rutinene. I mellomtiden finner jeg et annet sted for lungeutredning.

Flink, men utilgjengelig

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Dyktig lege, men helt umulig å komme i kontakt med. Går ikke å ringe lenger og får ikke svar på meldinger. Spurte om det var mulig å få flyttet en time litt tidligere. Da ble timen flytter hele 4 måneder senere.

Dyktig lege

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Lege som tar seg god tid, og følger godt opp.
Jeg er det ofte siden jeg tar vaksine mot pollen, og han kommer alltid innom å sjekker at hvordan det har gått siden sist.

Veldig fornøyd

Klinikk: Humana Sandvika Skrevet

Han er en effektiv og flink lege. Fikk nye astmamedisiner av ham, og de har virkelig hjulpet. Glad jeg ble henvist til ham.