Knut Vegard

Moloklinikken

• Indremedisin
  • Lungesykdommer

Autorisasjon (1989)

Moloklinikken Telefonnummer67 22 28 7067 22 28 ...
Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Knut Vegard

Misfornøyd

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Har et uklart lungeproblem med store ubehag og jeg er en ikke røyker. Dette er noe som har forverret seg de siste årene. Som jeg vet og forklarte er dette ikke astma første møte vi hadde. Jeg ble likevel utredet for Astma. Resultatet var som forventet ikke astma og ikke kandidat for astma medisin. Prøvde å få svar på hva neste steg var og hva i så fall man kunne prøve ut, eller om han kunne anbefalinger noen andre. Dette er lunge smerter som bare blir verre. Han begynte så å se på klokka flere ganger og sa at vi har gjort de testene vi gjør her på klinikken. Han er tros alt en lungespesialist! Det var ikke mulig å gjøre prøve noen andre alternativer som kanskje kunne hjelpe. Svare var var bare lykke til!
Fint og avslutte det hele med en egen andel på 590kr
Grunnen til at jeg syntes dette var en bra service bar pga helse personellet/sykepleierne som utførte testene. Jeg anbefaler over hode ikke Knut Vegard

Faglig dyktig og engasjert spesialist

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Han var min tredje spesialist og den første som stilte korrekt diagnose. De to første kom ikke i nærheten.
Jeg opplever ham som engasjert, dyktig, grundig og kan anbefale ham varmt for lungerelaterte sykdommer.

Riktignok så er Molosenteret ikke så tilgjengelig på telefon som mange skulle ønske, dette handler mye om hvordan man kommuniserer. De har alltid respondert raskt til meg på sms, jeg har også kunnet laste opp dokumentasjon og spørsmål direkte inn til legen via Internett.

Jeg opplever stor profesjonalitet og imøtekommenhet fra alle ansatte jeg har vært i kontakt med.

Respektløs dårlig tilgjengelig pr.telefon

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Som lege er jeg klar over betydningen av tilgjengelighet for pasienter. Man henvises med forventning om normal tilgjengelighet. Med 45min ventetid og automatisk telefonsvarer som formidler beskjed om at man starter som nr. 4 i køen, er uakseptabelt.
Om personalet legger røret fra seg og gjør andre ting vites ikke , men forsvarlig tilgjengelighet er det uansett ikke. Det hjelper ikke med dyktige medarbeidere dersom førstelinjen etterlater et respektløst inntrykk. De ansvarlige anbefales omgående å endre rutinene. I mellomtiden finner jeg et annet sted for lungeutredning.

Flink, men utilgjengelig

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Dyktig lege, men helt umulig å komme i kontakt med. Går ikke å ringe lenger og får ikke svar på meldinger. Spurte om det var mulig å få flyttet en time litt tidligere. Da ble timen flytter hele 4 måneder senere.

Dyktig lege

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Lege som tar seg god tid, og følger godt opp.
Jeg er det ofte siden jeg tar vaksine mot pollen, og han kommer alltid innom å sjekker at hvordan det har gått siden sist.