Desmond O'Leary

Autorisasjon (1987)

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Effektiv og snill.

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Veldig snill og hjelpsom. Tok tid å svare på spørsmålene mine og gjorde prosessen veldig enkel. Tusen takk.

Fantastiske folk!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Gruet meg veldig til gastroskopi - men det var bortkastet for jeg ble tatt så godt i mot og undersøkelsen gikk veldig raskt og smertefritt. Er så takknemlig for at jeg endelig fikk svar på mageproblemene mine - og hva jeg må gjøre videre. Anbefales hvis du må ta denne undersøkelsen. Følte meg helt trygg på at jeg var i de beste hender.

Den Beste legetimen noensinne

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Har aldri hatt så fantastisk timen hos legen. Snakker ikke om profesjonalitet... dette var helt på toppen... men måten jeg ble tatt i mot, hvordan jeg ble fortalt om prosedyren, og hvordan de snakket med meg + all skriftlig info jeg fikk - det må jeg si - har aldri opplevd noe så fantastisk før! Det er to personer som er lidenskapelig opptatt av at jeg skulle ha det bra før og etter undersøkelsen. Tusen takk ! 😊😊😊😊

Helt topp!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Gruet meg veldig på forhånd Til coloskopi. Hadde en svært dårlig opplevelse sist jeg var til samme us et annet sted. Dette var noe helt annet! Ble veldig godt mottatt av Hilde og desmond. Fikk en grundig forklaring på hva jeg skulle gjennom og følte meg trygg og ivaretatt. Hadde ikke ubehag under us i det hele tatt!
Utrolig! Tusen, tusen takk for usedvanlig fin og trygg behandling/informasjon. Anbefales!

Proft opplegg og ingenting negativt å melde

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Gjorde gastroskopi uten beroligende til en helt fin opplevelse. Ryddig og proft og ingenting negativt å melde