Desmond O'Leary

Oslo Endoskopi AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1987)

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer920 97 217920 97 2 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Meget profesjonell

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Ubehaget ved denne undersøkelsen lå i forkant med å faste og innta Plenvu for å tømme tarmen dagen og natten før. Selve undersøkelsen var smertefri og profesjonelt gjennomført av Dr O’ Leary. Fikk god og utfyllende forklaring på min tilstand.

Trygg, profesjonelt, vennlig, behagelig, god informasjon både både muntlig og skriftlig.

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Jeg ble tatt i mot og behandlet på en meget trygg og profesjonell måte. Undersøkelsen var på ingen måte smertefull eller ubehagelig. Jeg har vært pasient her i flere år og sender mine varmeste anbefalinger.

Trygg og behagelig

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

En potensielt skummel opplevelse gikk utrolig greit med teamet Hilde og Desmond. Helt spesielt flinke, og gode til å berolige pasienten.

Trygt, profesjonelt, vennlig, behagelig, god informasjon

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Dette var virkelig en positiv opplevelse. Jeg følte meg ivaretatt fra første stund. Da jeg kom, virket jeg sikkert ikke veldig hyggelig, trøtt og nervøs som jeg var. Men jeg ble mottatt med en imøtekommenhet og trygghet som fikk meg til å slappe totalt av. Deretter var det nærmest som å sveve igjennom undersøkelsen, uten antydning til ubehag. Informasjonen var grundig, presis og lett forståelig, selv for en amatørpasient som meg. Og for en grundig gjennomgang i etterkant - både muntlig og skriftlig! Jeg rakk sågar å smette inn noe selvskryt om fisketur på fjellet:-). Hjertelig takk!

Koloskopi i trygge hender

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

For en fantastisk behandling, omsorg og ikke mist grundig forklaring på plagene, råd og veiledning både før, under og etter undersøkelsen. Ros til O'Leary og ikke minst sykepleieren.