Desmond O'Leary

Oslo Endoskopi AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1987)

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer983 12 533983 12 5 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Dyktig og trygg

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Før timen var jeg veldig nervøs, men ble straks beroliget etter å ha møtt Desmond og hans kollegaer. De forklarte grundig hva vi skulle gå gjennom, holdt meg oppdatert og trygg gjennom hele undersøkelsen.

Jeg har vært hos syv forskjellige leger tidligere - som aldri har funnet ut hva som ‘feiler meg’ - og dette fant Desmond ut på under 4 minutter med spørsmål. Svært dyktig på det han driver med! Har også vært behjelpelig med spørsmål lang tid etter undersøkelsen var ferdig.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Desmond og Hilde er helt fantastiske møtekommende og vennlige mennesker. Man føler seg godt ivaretatt og får god informasjon hele veien. Man blir tatt imot i døra, evt. venter noen minutter på et venterom, deretter inn i et før-undersøkelsesrom der man ligger i en seng. Der blir man informert om hva som skal skje av Hilde, før hun følger deg inn til undersøkelsesrommet. Der får en god informasjon og råd til hva en selv kan gjøre for å lette undersøkelsen. Etter undersøkelsen får man ligge i før-undersøkelsesrommet, før en får inngående informasjon om funn av undersøkelsen. Den skriftlige informasjonen kunne ha vært noe forenklet, samtidig som den er svært utfyllende og omfattende.
Desmond og Hilde er svært dyktige fagpersoner, samtidig som de er helt fantastiske mennesker.

har veldig hyggelig inntrykk

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

hei, jeg har vært Gastrokopi undersøkelse i dag hos Desmond O'Laery og har vært veldig fornøyd med undersøkelse takk.

Helt uten smerte

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Hei, var hos Oslo Endoskopi 6.mai 2020, flinke folk, jeg hadde en god opplevelse fra begynnelsen til slutt med inngrepet, kjente ingen ting før jeg plutselig var ferdig. Tusen takk, mvh

Proffesionelle og formidler trygghet

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Når man kommer til Oslo Endoskopi blir man tatt meget godt imot. Grundig informasjon om hva som skal skje. Undersøkelsen er absolutt ingenting å grue for, merket nesten ingen ting til selve undersøkelsen. Meget god informasjon etter undersøkelsen. Går jevnlig til koloskopi og kan anbefale Oslo Endoskopi. Ingen tvil om at disse kan det de driver med!