Desmond O'Leary

Tlf: 983 12 533 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Trygt og godt

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Jeg ble tatt godt i mot, fikk god informasjon og veiledning både av Hilde og legen. Undersøkelsen gikk helt greit og informasjonen etter gjennomført undersøkelse var informativ og god. Takk for god behandling!

Ubehagelig

Klinikk: Gastroklinikk Østlandet AS Skrevet

Utålmodig og spydig ! Sammenlignet med en 12 åring ! Jeg er en voksen dame og var engstelig for undersøkelsen. Ble fortalt at jeg kun ville få brekninger når slangen gikk over svelget,og jeg brakk meg konstant under hele undersøkelsen. Begynte og få panikk og ble sammenlignet med en 12 åring. Skal aldri dit igjen !

Bra fagmann og bra service

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Tommelen opp. God til å kommunisere og gi informasjon. Veldig hyggelig ansatte ved klinikken som bistår pasienten så godt de kan.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Gastroklinikk Østlandet AS Skrevet

Beste legen som finnes, begge er så dyktige at du føler deg helt trygg lenge etterpå. Brukt dem i mange år på Hamar.👍👍👍 lykke til i nye omgivelser👏

Svært dyktig lege

Klinikk: Gastroklinikk Østlandet AS Skrevet

Ble møtt på en god møte da jeg skulle ha gastroskopi.
De holder til i Rolige omgivelser og har en fin og velholdt klinikk. Ble møtt av en blid og dyktig sykepleier og en rolig, blid og forklarende lege. De forklarte alt på en så god måte at all nervøsitet forsvant.
Selve gatroskopien gikk fint, de forklarte hele tiden hvordan det gikk og hvor lenge det var igjen. Minte deg om å puste riktig og slappe av.
Anbefaler absolutt dr O Leary, dette er han best på.

Fantastisk lege.

Klinikk: Gastroklinikk Østlandet AS Skrevet

Å komme til ekteparet O'Leary er fantastisk. Både Desmond og Hilde er flinke og får meg til å slappe helt av. Anbefaler dem varmt.