Desmond O'Leary

Oslo Endoskopi AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1987)

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer983 12 533983 12 5 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

`Trygg og kunnskaparik

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Jeg kan gi den beste anbefalingen til å besøke O`Leary`.
Jeg føler en behagelig atmosfære allerede ved mottagelsen.
De tar pasienten på alvor og gir oss det beste.
Undersøkelsen går tryggt og effektivt. Jeg har besøkt
O`Leary flere ganger og har ikke hatt noe problem med undersøkelsen. Han viser tydelig at han kan det han holder på med. Jeg føler meg i trygge hender. Ønsker ikke bytte lege

Ingen grunn til panikk!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Oslo Endoskopi scorer etter min mening høyt på alle punkter. Hyggelig velkomst, god forklaring på hva som skulle skje, veldig hyggelig og rolig atmosfære, undersøkelsen var absolutt ingenting å grue for, og ikke minst tok de seg også god tid til å formidle hva de hadde funnet og hvordan en eventuell videre behandling skulle foregå. Kommer garantert til å gå tilbake dersom jeg skulle ha behov for det igjen!

Dyktig og god informasjon til pasient

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Min opplevelse var at de tok vare på pasienten på en profesjonell måte. God informasjon , trygg og smertefri koloskopi . Følte at de tok seg tid til pas med informasjon og råd .

Meget god og hensynsfull behandling!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Fikk meget god veiledning i forkant men utfyllende informasjon om hva som skal skje. Rolige pleier og lege som tok hensyn til mest mulig smertefri og positiv opplevelse. Ingen grunn til å grue seg for denne undersøkelse hos Dr OLeary

Tillitsvekkende og profesjonelle

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Ble godt ivaretatt hos Oslo Endoskopi fra første sekund. Ingen tvil om at Dr.O'Leary og hans team virkelig er opptatte av å hjelpe sine pasienter. Man følte seg svært trygg og det var ingen ubehageligheter. God informasjon både før, under og etter undersøkelse. Mange gruer seg til slike undersøkelser men her tar de virkelig vare på sine pasienter. Kan varmt anbefale Oslo Endoskopi.