Desmond O'Leary

Oslo Endoskopi AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer983 12 533983 12 5 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Trygt og tillitsvekkende.

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Ett tillitsvekkende sted med kunnskapsrikt fagpersonell! Følte meg godt ivaretatt.Var en smule spent på hvordan hvordan jeg skulle reagere på en slik undersøkelse, det gikk fort over.Undersøkelsen var absolutt ingenting å være bekymret for takket være profesjonelle personale som kan sine saker!

Team O'Leary = det beste

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr O'Leary i 11 år og har utelukkende positive erfaringer med hans behandling.
Han er faglig svært dyktig, han er tydelig i sine forklaringer om min helsetilstand og flink til å gi konkrete råd/ tips som kan forbedre min livskvalitet.
Jeg føler meg alltid veldig godt ivaretatt av ham og hans frue: de har innearbeidet en utmerket rutine for gjennomføring av gastroskopi (inntak av avslappende middel, nøye forklaring om hva som kommer til å skje i løpet av undersøkelsen, god informasjon/nyttige tips om pusteteknikk/tenkning under undersøkelsen, bedøvelsesmiddel og selve undersøkelsen).
Alt dette gjør at jeg ikke gruer meg i det hele tatt til denne typen undersøkelser (som jeg nå har tatt 4 ganger hos dem).
Jeg er veldig takknemlig for at det finnes Oslo Endoskopi AS!

Trygg, vennlig og god informasjon

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Kom inn til rett tid og ble tatt godt imot. Fikk god veiledning i hvordan jeg kunne bidra til at undersøkelsen gikk uten ubehag. Følte at jeg ble godt ivaretatt av veldig vennlige og hyggelige folk. Undersøkelsen gikk uten særlig ubehag. Fikk god informasjon etterpå og føler at jeg ble tatt godt vare på.

Godt tatt vare på "Trykt"

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

God mottagelse , god forklaring på hvordan undersøkelsen skulle foregå .Undersøkelsen foregikk helt smerte fritt og var over på få minutter .
Her blir du godt i varetatt.:)

Meget profesjonelle

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Meget god mottagelse av to fantastiske mennesker. De inngir trygghet. Undersøkelsene går raskt og innbærer lite ubehag. God veiledning med konkrete råd som for min del har ført til markant bedring.