Desmond O'Leary

Oslo Endoskopi AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1987)

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer983 12 533983 12 5 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Tillitsvekkende og profesjonelle

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Ble godt ivaretatt hos Oslo Endoskopi fra første sekund. Ingen tvil om at Dr.O'Leary og hans team virkelig er opptatte av å hjelpe sine pasienter. Man følte seg svært trygg og det var ingen ubehageligheter. God informasjon både før, under og etter undersøkelse. Mange gruer seg til slike undersøkelser men her tar de virkelig vare på sine pasienter. Kan varmt anbefale Oslo Endoskopi.

Som natt og dag!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Koloskopi? I så fall er dette stedet å få det utført. God informasjon både før, under og etter undersøkelse/behandling. Ingen grunn til å grue seg, for her blir man tatt godt hånd om. Ingen smerter eller plager underveis. Ingen tvil om at disse kan det de driver med!

Trygg, sympatisk og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Tatt godt i mot, selve behandlingen merket jeg så og si ikke noe til.
Meget dyktig,
trygg og kunnskapsrik.
Fikk hvile godt etterpå før jeg spiste min morgen mat.
Så til de som skal ha Koloskopi anbefaler jeg Oslo Endoskopi.

Proffesjonelle!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Dyktig lege med lang erfaring som virkelig kan sitt spesialfelt. Legetimen går fint etter god forklaring/ veiledning på forhånd og underveis i undersøkelsen. Føler at O’Leary og hans team virkelig ønsker at ein skal bli frisk og symptomfri.
Kan anbefales!

Behagelig og flink!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Det var med blandede følelser jeg dro til Oslo Endoskopi for coloskopi-undersøkelse. Det viste seg at dette ikke var noe å engste seg for. Dr.O'Leary viste seg å være en behagelig og trygg mann og ganske så faglig kompetent med gode svar på mine utfordringer.
Etter over et halvt år med stor vektnedgang fikk jeg endelig en god forklaring på problemene. ANBEFALES!!!