Desmond O'Leary

Oslo Endoskopi AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

1987

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer983 12 533983 12 5 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Utrolig bra!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

At en slik undersøkelse kan oppleves positivt er jo ikke ventet, men undersøkelsen gikk smertefritt utført av fantastisk proffe og vennlige sykepleier og lege.

INGEN kommunikasjon

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Bokstavelig talt NULL tid var satt av for lege-pasient dialog! Jeg hadde viktige spørsmål vedr. min helse jeg ville stille, men det var bare inn og ut med slangen, og ut døra! En undres, tjener de mer penger på slik kvantitativ praksis?

Aldri igjen

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Ble behandlet så dårlig av legen og sykepleier. Fikk beskjed at jeg ikke fikk si "au" når det gjorde vondt, slik at andre kunne høre det (skrek ikke). Jeg hadde gruet meg noe vanvittig, da jeg hadde virkelig angst for koloskopi (fikk spørsmål om jeg gikk i behandling hos psykolog når jeg kom inn dit, fordi jeg ble veldig nervøs når jeg kom inn på undersøkelse rommet, noe som var svært unødvendig å spørre om da jeg er en frisk jente fra før av men hadde rett og slett angst for koloskopi som mange andre). Fikk beskjed at de var de "beste" (selverklært) og jeg skulle være glad for at jeg ikke måtte gjøre det på offentlig sykehus, for da hadde det vært mye verre for meg (tro meg, velger heller å ta koloskopi på ett offentlig sykehus enn hos disse). Synes det hele var traumatisk i etterkant, spesielt for meg som hadde virkelig angst og gruet meg. Så ble det verre enn jeg hadde tenkt meg, pga oppførselen deres. Følte meg ydmyket. Kommer ikke til å anbefale disse, selvom de selv er flinke til å skryte av seg selv og snakke ned andre som jobber med det samme. Eneste som var bra at man fikk smertestillende/beroligende intravenøst.

Trygt og godt

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Jeg ble tatt godt i mot, fikk god informasjon og veiledning både av Hilde og legen. Undersøkelsen gikk helt greit og informasjonen etter gjennomført undersøkelse var informativ og god. Takk for god behandling!

Ubehagelig

Klinikk: Gastroklinikk Østlandet AS Skrevet

Utålmodig og spydig ! Sammenlignet med en 12 åring ! Jeg er en voksen dame og var engstelig for undersøkelsen. Ble fortalt at jeg kun ville få brekninger når slangen gikk over svelget,og jeg brakk meg konstant under hele undersøkelsen. Begynte og få panikk og ble sammenlignet med en 12 åring. Skal aldri dit igjen !