Desmond O'Leary

Oslo Endoskopi AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

1987

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer983 12 533983 12 5 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Fantastisk behandling

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Jeg har bestandig hatt engstelse for å ta slike undersøkelser. Fysisk og psykisk synes jeg det er vanskelig.
Hos Desmond O'Leary derimot, har denne undersøkelsen vært både profesjonell og uten ubehag.
Jeg kom inn til undersøkelsen til riktig tid, fikk en hyggelig mottagelse og en opplysende samtale med lege i etterkant. Alt sammen i en rolig og behagelig atmosfære. En stor takk til hele kontoret.

Trygt og godt

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Gruet meg veldig til undersøkelsen, men ble tatt godt imot av Hilde som forklarte hvordan dette foregikk og fikk meg til å slappe av. Kom etter en stund inn til legen og han var like hyggelig og imøtekommende. Undersøkelsen gikk fort og greit uten smerter. Til slutt en god samtale om hva problemet var og veien videre. Fantastisk personalet.

Særdeles proffe og omtenksomme

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Kviet meg for koloskopi, men behandlingen var raskt og effektivt gjennomført og uten noen smerte. Til dere som leser dette og gruer dere til behandlingen så vil jeg si at dere her er i de aller beste hender. Meget hyggelige, omtenksomme og ikke minst et kompetent team gjør at dette ikke er noe å grue seg til.

Utrolig bra!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

At en slik undersøkelse kan oppleves positivt er jo ikke ventet, men undersøkelsen gikk smertefritt utført av fantastisk proffe og vennlige sykepleier og lege.

INGEN kommunikasjon

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Bokstavelig talt NULL tid var satt av for lege-pasient dialog! Jeg hadde viktige spørsmål vedr. min helse jeg ville stille, men det var bare inn og ut med slangen, og ut døra! En undres, tjener de mer penger på slik kvantitativ praksis?