Svend Aakhus

Autorisasjon (1987)

Siste vurderinger av Svend Aakhus

Rolig, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

Han hadde god tid, var godt forberedt, utførte mange undersøkelser og virket betryggende i sine uttalelser. En trygg og god spesialist. Virket interessert i det jeg lurte på og fortalte.

Kunnskapsrik, trygg og han hadde god tid

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

Jeg var hos kardiolog Svend Aakhus etter henvisning fra Rikshospitalet og opplevde han som en meget kunnskapsrik spesialist med god tid til å forklare og svare på spørsmål. Jeg hadde en veldig god opplevelse hvor jeg opplevde at han så meg som pasient, mine behov og mine spørsmål. I tillegg var han veldig vennlig og imøtekommende, vi hadde en fin dialog og han tok seg god tid med undersøkelsen og opplevelsen var veldig positiv for meg som pasient.

Svært positivt.

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

En dyktig spesialist som var hyggelig, interessert og imøtekommende. Jeg gir mine beste anbefalinger.

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

Får følelse av at han virkelig vil hjelpe og han er trygg i faget. Grundig undersøkelse og vurdering av tilstanden, god oppfølging.

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Majorstuhuset Legegruppe Skrevet

En svært hyggelig lege, som tok seg tid, lyttet og viste oppriktig interesse for å undersøke og finne ut av det jeg var henvist for. Han tok alle undersøkelser og tester jeg var henvist for, i tillegg til noe han fant han ville sjekke etter å ha snakket med meg. En dyktig, tillitsvekkende og oppmerksom lege som jeg anbefaler på det varmeste.