Olav Foss Abrahamsen

Hjertespesialist og indremedisiner

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1988)

Rådhuset Spesialistsenter Telefonnummer23 01 09 8023 01 09 ...
Fridtjof Nansens plass 7 0160 Oslo

Siste vurderinger av Olav Foss Abrahamsen

Grundig og imøtekommende.

Klinikk: Rådhuset Spesialistsenter Skrevet

Hadde mitt første møte med denne spesialisten idag. Var selvsagt både spent og nervøs. Det var det ingen grunn til. Jeg fikk besvart det jeg lurte på etter undersøkelsen og følte meg i trygge hender. Anbefales.

Tillitvekkende og grundig

Klinikk: Rådhuset Spesialistsenter Skrevet

Var grundig, hyggelig og opptatt av at jeg fikk svar på evt.spørsmål jeg grunnet på. Henviste også videre til andre undersøkelser for sikkerhets skyld, pga familiens sykehistorie.

Totalt uinteressert

Klinikk: Rådhuset Spesialistsenter Skrevet

Har vært hos denne legen to ganger og begge gangene var helt forferdelige. Jeg hadde med meg mannen min fordi jeg var nervøs og da henvendte legen seg bare til ham som om jeg ikke var tilstede. Har fått påvist hjertefeil på Rikshospitalet og skulle derfor følges opp. Foss var rask til å si at “her er alt fint» og du trenger ikke komme tilbake. Satt da igjen som et stort spørsmålstegn. Legen leste også inn journalopptak mens jeg var der. Meget uprofesjonelt.

Udugelig lege lite tillitvekkende.

Klinikk: Rådhuset Spesialistsenter Skrevet

Enig i alle negative kommentarer.Ungå konsultasjon hos Abrahamsen.Har samme dårlige opplevelser som er gjengitt her.Han er mest interessert i pengene dine,ikke helsen din.
Jeg måtte på egen hånd kontakte annet helsefortagende der jeg ble ivaretatt og fikk svar
på det jeg uroet meg for.

Upålitellig

Klinikk: Rådhuset Spesialistsenter Skrevet

betalte 2x for behandling.sendte mail men fikk aldri svar.Det skjedde med min mor på 80 år og de prøvde samme på meg, men jeg nektet å betale 2x for det samme. De spurte først om vi skulle betale for begge dagene alt på en gang og når vi gjør dette, så dagen etter for vi igjen regning for det samme. Veldig uprofesjonelt,på randen av svindelen.